anılbaran
Üye

Anılbaran'ın 2.CFW'si konuya eklenmiştir. Resimler en kısa sürede eklenecektir.
Gece gece uykum kaçtı. İnternete gireyim dedim. Gördüklerime inanamadım. Yani iyiki yatmışım ve yanlış anlaşılmalar üst üste gelmiş. Neyse, bazı konulara açıklık getirmek istiyorum.
Eskiden C6v10 ve v20 vardı. Onlarda RAM sorunu vardı fakat şimdiki gibi değil. Özellikleri azdı çünkü. C5v41 ile RAM sorunu hat safhaya ulaştı. C6 portunu yapan Binh24'ün kendi blogspot sitesinde, orjinal port üzerinde deneme yapan kullanıcıların RAM şikayetleri var. Yani sorun kaynakta; C6 yazılımında. Bunun için bizim yapacağımız tek şey beklemek ve yeni C6 portlarını kullanmak. Belki Nokia birşeyler yapar.
Kendi telefonumdan örnek vereyim: 5230'umda v40 sürümünde 80 MB'a kadar boş RAM görüyordum. Normal kullanımda 60-70 arasıydı. Forumda OmegA OFW Edition konularına bak istersen. Nokia 5230'a v50'yi çıkardığında gülücük ikonları ve sürüklemeli tuş kilidi koydu. RAM artık 65'i geçmiyor. Bu da demek oluyor ki sorun Nokia'nın yazılımlarında.
sado_27, bilmediğin işlere karışıyorsun. CFW lerin beğenmediğin ve hata aldığın noktaları yazman zaten bize yeter ve artar bile. Artık bu hataları gidermeyle uğraşırız, sen kalkmış "5800'dan nefret ettim" diyorsun ve suçu bize yüklüyorsun. Niyetin iyi olabilir ama kendininde ifade ettiği üzere CFW bilgin çok az ve benim sana tavsiyem, CFW işlerine girmeden önce biraz bilgi edin. Yoksa böyle ters yorumlar yazarsan böyle tokat gibi cevaplar alırsın.
Neden tokat gibi dediğimi şimdi anlayacaksın.
Senin beğendiğin CFW: http://www.maxicep.com/s60v5-cfw-modifiye-fw-bolumu/blackstar-5800-v52-mod-hack-411504.html
İlk iki satırını oku.
Okudun mu? Ne yazıyor: Orjinal 5800 yazılımı üzerinde kuruludur.
Yani adam C6v41 kullanmamış ki sen nefret edesin. Orjinal yazılımı düzenlemiş. Yani zaten orjinal yazılımda RAM oranı yüksektir. Seninde özellikle düzeltmemizi istediğin nokta bu. Sen başka bir C6v41 adı verseydin bende ona göre "bir hatamız var, adamı nefret ettirdik" diye düşünürdüm. Burada hata sende. Dediğim gibi, CFW bilgini arttır sonra yorum yaz ve fikir ver.
Şimdi hiç uykum kalmadı![]()
benimde hiç uykum yok ama okul var uyumak zorundayım ama hiç uykum yok 
Ben yine biraz uyudum (mu acaba :?)

ben kendi adima konusursam butun cfw leri denemis birisi olarak hatalari soledim ve not aldi arkadaslar hatalar insanlara mahsusdur orhan baba ne der hatasiz kul olmaz o yuzden birbirimizi kirmaya incitmeye gerek yok butun cfwlerde ram az olabilir ama pitbulun 2. cfw cok ii cok stabil daha bi hata ile karsilasmadim bn yarn anilin 2. cfw yi test edicem bakalim anil neler yapmıs uzun lafin kisasi rambo(frkan) ztn kapsamli bi cfw yapacagini acikladi gerek yok ble seylere herkse Saygilar emekci kardeslerim

yüklerkende bir sorunla karşılaştığımı yazmışdım (lacal modda da kaldı test moduna birtürlü geçmemişdi)2-3 defa flash ladım yine aynen localde kaldı bir. yardım edebilecekmısın.anıl kardeş ben senın cf yükledim çok güzel ve hızlı ama tabıı bi sorunla karşılaşdım örnek biri çağrı atsa veya durduk yerde c: hafıza dolu bazı verileri silin die uyarı alıyorum.ve inanmazsın dosya yöneticisinden baktığımda telelfon hafızası 196.0kb görünüyor.yüklerkende bir sorunla karşılaştığımı yazmışdım (lacal modda da kaldı test moduna birtürlü geçmemişdi)2-3 defa flash ladım yine aynen localde kaldı bir. yardım edebilecekmısın.
arkadaşlar hatasız cfw olcak demedik tabiki hata olcak duzgun soyleyin tartışma cıkartmayın ramba_ft e laf soylemiş biriniz adam 5800 kullanmıyor ama çeşit olsun diye cfw cıkartti elinde 5800 olmdıgı icin test etmemiş olablir yani hata olması dogal artı ona laf soylemek bize dusmez. Anılla bna gelince zaten ilk cfwmz olck hatalar olur dedik konuya sonradan gelip laf soylmye basladınz lafım herkeze degil o kendini biliyor. İyi forumlar...

aferim umit savunma basarili
----------Eklendi @ 11:16:36 ---------- Yazıldı @ 11:15:39 ----------
evet geldik kuru fasulyenn faydalarina anilin 2. fw sinin testine basliorm gazamiz mubarek olsun

aferim umit savunma basarili
----------Eklendi @ 11:16:36 ---------- Yazıldı @ 11:15:39 ----------
evet geldik kuru fasulyenn faydalarina anilin 2. fw sinin testine basliorm gazamiz mubarek olsun

yeri geldiğinde konuşmak lazım![]()
yoo begendm snnkide stabil ve baya hizli tema efecktlerini de actm sorunsuz suan biseyi denicem suan dosya yoneticisinden mzq dinleyip menuye atiomu ona bakicam bide bi sorum var neden hep snn cfw de bu gps icin o klasoru atmamiz gerekior ?
----------Eklendi @ 11:35:18 ---------- Yazıldı @ 11:31:52 ----------
evet anil basarmis dosya yoneticisnden atmior brawo anil
ama anil ben umitinkinde ole bise atmadim ve direk tr haritasini kurdum wifi baglanti istedi yani
bak soyle oldu haritalara girdm tabi once konumlamadan sebeke tabanliyi kaldirdim sonra otomatik olan bi secenek var onu kapttm haritalara girdm ordan haritaya bastgm anda wifi ile alin yaziordu bastm ona indirdm haritayi hepsi bu
neyse
