Son Tuğra V1.1 OFW Edition | 5800, C5-03, 5235 | Mükemmel HIZ + Stabillik | 25 Eylül 2012

Sponsorlu Bağlantılar



gkhn321

Üye
butun fw leri test eden ben :D anilin 2. fw sini de test etmekten keyif alacagim :D
 
punemr123

punemr123

Üye
Rambo fw de şimdilik bulabildiğim tek hata müzik çalarda sil deyince müzik çalar kapanıo ve müzik çalmaya devam edio
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Bula bula bu hatayı mı buldun :). Bakayım aynı hata ile karşılaşıyor muyum diye ;) Ben daha zor hatalar bekliyordum :oke:

----------Eklendi @ 20:28:16 ---------- Yazıldı @ 20:22:18 ----------

Rambo fw de şimdilik bulabildiğim tek hata müzik çalarda sil deyince müzik çalar kapanıo ve müzik çalmaya devam edio

Bu hatayla bende karşılaştım, not aldım.
 
bbeerrkkaann

bbeerrkkaann

Üye
Anıl upload a başladın mı?
 
forward_murat

forward_murat

Üye
S.A arkadaşlar telefonum 5800 v52 şimdi Maxi Power ile güncelleştirmek istiyorum ama 5800 v60 bunu nasıl yapmalıyım yardımcı olurmusunz 52 üzerine 60 olurmu:hmmm
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
forward_murat

forward_murat

Üye
punemr123

punemr123

Üye
Bula bula bu hatayı mı buldun :). Bakayım aynı hata ile karşılaşıyor muyum diye ;) Ben daha zor hatalar bekliyordum :oke:

----------Eklendi @ 20:28:16 ---------- Yazıldı @ 20:22:18 ----------



Bu hatayla bende karşılaştım, not aldım.

rambo napiym bulacak hata birakmamissin ki !!masaallah!!
 
bbeerrkkaann

bbeerrkkaann

Üye
punemr123

punemr123

Üye
rambo walla cok muthis.
/gps sorun yok
/baglanti sorun yok(edge de bile cok hizli)
/senden gelen wpleri yeni kesfettim.iyiler(1400 wpde gormesi biraz zor:))
/ram yonetimi duzgun tam kararinda
/default iconlari ozlemistim hasret gideriyorum hala
/rofs da bosyer var kullanmadim ama kullanilabilr
/widget modu muthis ben seffaf fazla sevmem ama *Model Girl by Mcmx*temasinda kisayollarda hafif bi tint var muthis oluyor
/Menu duzenini begenmedim kendiminkini koydum
/Tema efektinde cok hosuma gitmedi kendi toplama efektimi koydum
/Galeri images/backrounds taki resimleri acmadi galiba senden aldigim bi modla duzelttim
/daha hic browserdn atmadi fakat bazen menuyu kapatio ram icin
/bide legendaryde zenowaren bi mod uygulamisti goruntulu konusma tamen silinmisti o olsa muthis olur
/sen kasindin rambo:) bunlar cok onemli hatalr deil aslinda ama guzellik detayda gizlidir
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Rofsta 10 MB gibi bir boş alan olmalı :)
Menü düzeni ne olsun sence? Yatayda ve dikeyde ayrı ayrı...
Tema efektlerinin çoğuna baktım, çok değişik efektler var. Bu yüzden toplama yaptığımı uyguladım.
Galeri images/backgrounds ve bunun gibi klasörleri zaten GÖRMEZ. Ben görmemesini sağladım. Böylece arkaplan resimleri ile kendi resimlerin karışmıyor.
Görüntülü konuşma 523x serilerinde yok malesef ;)

Güle güle kullan. Eğer CFW de hata oranı çok az ise (OmegA gibi :ehe ) CFW yi çeşitlendirebilirim.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
arkadaşalar elektrıkler kesildi evde :@ şimdi geldi uploud a başlıyorum
 
anılbaran

anılbaran

Üye
ayrıca bugun 3x4 menü duznelı olanını paylaşıcam yarın 4x4 ve 4x5 uploud ederim
 
punemr123

punemr123

Üye
Rambo ben bunu yok etmekten bahsediom
 


Üst Alt