Son Tuğra V1.1 OFW Edition | 5800, C5-03, 5235 | Mükemmel HIZ + Stabillik | 25 Eylül 2012

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi


anılbaran

anılbaran

Üye
İndirilme İstatistikleri kaldırıldı. Güncellemesi biraz zor oluyor, özellikle bir modder arkadaş upload yapınca kendim takip edemiyorum. Her modder indirilme sayısını kendisi kontrol etse daha iyi olur.

anlaşıldı :oke:

----------Eklendi @ 22:26:51 ---------- Yazıldı @ 22:25:45 ----------



Multimedya modlarındaymış. Müzik Çalar'dan Çıkıldığında Menü'ye Atma Sorununun Çözümü [Müzik Çalar v15.2 İle Çalışıyor]

ben çok iyi hatırlıyorum bu modu atmıştım cfw ye :hmmm
 
DarKKnighTR

DarKKnighTR

Üye
Normalde unsigned olan tüm programlar rahatlıkla yüklenebilir. Neden böyle olduğunu en iyi CFW nin sahibi bilir :)

peki ben yamayı aktifleştirmekten başka ek olarak ne yapabilirim mesela etkinleştiriyorum ardından Ndrive yüklemeye çalışıyorum sertifika hatası alıyorum veya başka bir unsigned yüklerken sertifika hatası uygulama yüklenemiyor hatası alıyorum .
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Ben sana kendi kullandığım mpx.exe dosyasını göndereyim, onu denersin.

İndir:
 

gkhn321

Üye
anil sana ayrica bise solemek istiyorum furkanın sunrise vardi c6 v52 onda sarjim 1 gun gidiordu hicbise yapmadan senn cfw de 3 gun gitti sarj oldukca iyi :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
peki ben yamayı aktifleştirmekten başka ek olarak ne yapabilirim mesela etkinleştiriyorum ardından Ndrive yüklemeye çalışıyorum sertifika hatası alıyorum veya başka bir unsigned yüklerken sertifika hatası uygulama yüklenemiyor hatası alıyorum .

NDrive dışındaki unsigned uygulamalar da hata veriyor mu? Sorun Ndrive'da da olabilir.
 
pitbull16

pitbull16

Üye
pitbull16 birşey soracağım ya imzasız uygulamalara izin modundan ben beceremedim yine sertifika hatası alıyorum sonra rompatcherden installserver yamasını etkinleştirdim herşeyi yaptım sonuç: sertifika hatası uygulama yüklenemiyor.

dahili bileşen hatasından mı bahsediyorsun? eğer buysa konuyada yazmıştım modlama hatası var ilk deneyimim kusura bakmayın :) yeni versiyonda düzelticem
 
anılbaran

anılbaran

Üye
anil sana ayrica bise solemek istiyorum furkanın sunrise vardi c6 v52 onda sarjim 1 gun gidiordu hicbise yapmadan senn cfw de 3 gun gitti sarj oldukca iyi :D

hımm ilginç normalde az gıtmesını beklıyodum cpu modu uyguladım çünkü telefon daha hızlı olsun takılma donma en aza indirgensin diye

şarjın iyi gidiyosa süper:oke:

----------Eklendi @ 22:43:27 ---------- Yazıldı @ 22:42:56 ----------

Ben sana kendi kullandığım mpx.exe dosyasını göndereyim, onu denersin.

İndir:

denıyıcem :oke:
 
DarKKnighTR

DarKKnighTR

Üye

NDrive dışındaki unsigned uygulamalar da hata veriyor mu? Sorun Ndrive'da da olabilir.
NDrive dışındaki unsigned uygulamalar da hata veriyor kısaca No-Unsigned :(


dahili bileşen hatasından mı bahsediyorsun? eğer buysa konuyada yazmıştım modlama hatası var ilk deneyimim kusura bakmayın :) yeni versiyonda düzelticem
Dahili bileşen hatasını şimdilik almıyorum ama unsigned uygulamaların hibirini yükleyemiyorum rompatcher denedim olmadı zaten senin cfwde imzasız uygulama modu varmış oda işe yaramadı ne yapmalıyım beyler ?...
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
anil sana ayrica bise solemek istiyorum furkanın sunrise vardi c6 v52 onda sarjim 1 gun gidiordu hicbise yapmadan senn cfw de 3 gun gitti sarj oldukca iyi :D

Sunrise benim değil :D


----------Eklendi @ 22:53:33 ---------- Yazıldı @ 22:52:40 ----------

NDrive dışındaki unsigned uygulamalar da hata veriyor kısaca No-Unsigned :(

Dahili bileşen hatasını şimdilik almıyorum ama unsigned uygulamaların hibirini yükleyemiyorum rompatcher denedim olmadı zaten senin cfwde imzasız uygulama modu varmış oda işe yaramadı ne yapmalıyım beyler ?...

CFW yi yükleyen başka arkadaşlarda aynı hatayı alıyor mu acaba (pitbull16)?
 

gkhn321

Üye
ben senin die biliordm cfw de ole yaziordu :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi

gkhn321

Üye
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Ben omegadan başka ne biri ile ortaklık yaptım ne de birinin cfw sine katkıda bulundum.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
:hmmm
 
Silinen Üye 524728

Silinen Üye 524728

Kapalı Hesap
Yapmış olduğum Anna İkonlu uygulamları 80 kişi indirmiş ama 1 kişi bile nasıl olduğu hakkında bir fikir belirtmemiş :) düşündürücü :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
maxipower i saymassak tabi :D

Doğru onu unuttum konusundayız hemde :D Aklımı çeldin :D


----------Eklendi @ 23:22:24 ---------- Yazıldı @ 23:21:16 ----------

Yapmış olduğum Anna İkonlu uygulamları 80 kişi indirmiş ama 1 kişi bile nasıl olduğu hakkında bir fikir belirtmemiş :) düşündürücü :D

Benim omega yı şimdi 8 binden fazla kişi indirmiş. 100 sayfa 1000 yorum demek. Yani 8 kişiden biri yorum yazıyor maalesef :S Ne yapalım sence? Bırakalım mı CFW işini?
 
anılbaran

anılbaran

Üye
abi ben onların yerine yazarım :D bırakmayın bence
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
DarKKnighTR

DarKKnighTR

Üye


doğru onu unuttum konusundayız hemde :d aklımı çeldin :d


[sıze=1]----------eklendi @ 23:22:24 ---------- yazıldı @ 23:21:16 ----------[/sıze]



benim omega yı şimdi 8 binden fazla kişi indirmiş. 100 sayfa 1000 yorum demek. Yani 8 kişiden biri yorum yazıyor maalesef :s ne yapalım sence? Bırakalım mı cfw işini?
[sıze=5]asla :d[/sıze]
 


Üst Alt