mat42
Üye
dahili bileşen hatası alan vardı sertifika sorunu yoktu .s hard format filan attımı acaba arkadaş
----------Eklendi @ 09:44:21 ---------- Yazıldı @ 09:35:52 ----------
win7 kullanıyosan bu sorun normal win7 jafı düzegün desteklemiyor cfw yüklemeyi xp yükklü pcden yap bence kolay gelsin
win7 32 bit mi 64 mü ben de 64 te yapamadım 32 de oluyor
sole solim sana suan en iyisi rambonun ki 48mb ram gozukuor uygulamalarinda baya bi program olmasina ragmen pitbulunki 38 anilinki 42 ama soyle bise eksikler var rambonunkinde ovi magazaya baglanmior ve web tarayicida wap la baglan gorunmuor pitbulunkinde ayri bi sorun var anilinkinde dosya yöneticisinden mzg actgnda geri yaptgnda menuye atior hangisini istiosan sen indir bunlara göreArkadaslar Bnm 5800 Red Cep Telefonum Var.Bn HIZ+GORSELLIK istiyorum hangi dosyalari indirecegim.Baya karisik oradaki dosyalar.Ve Onereceginiz CFW nin ram miktarini yazarmisiniz.
Arkadaslar Bnm 5800 Red Cep Telefonum Var.Bn HIZ+GORSELLIK istiyorum hangi dosyalari indirecegim.Baya karisik oradaki dosyalar.Ve Onereceginiz CFW nin ram miktarini yazarmisiniz.
hız istiyosan cpu modlu cfw lere bakabilirsin benimkinde cpu modu var. Ama şarjın nasıl gider bilemem dün biri 3 gün gittigini yazmış.hem hız hem uzun pil aynı anda gitmiyor.pitbul16 nın cfw sinde pil modu var onu yuklersen şarjın daha iyi gider .ama ondada cpu modu yok çünkü ikisi çakısıyor.konudaki video ları izle benim cfw nin performans incelemesi yaptıgım videoya bak.orda ram degerlerini görürsün zaten.Yani karar senin
42 yapmayı nasıl başardın sanırsam telefonu zorlucak ayarlar kullanıyonsole solim sana suan en iyisi rambonun ki 48mb ram gozukuor uygulamalarinda baya bi program olmasina ragmen pitbulunki 38 anilinki 42 ama soyle bise eksikler var rambonunkinde ovi magazaya baglanmior ve web tarayicida wap la baglan gorunmuor pitbulunkinde ayri bi sorun var anilinkinde dosya yöneticisinden mzg actgnda geri yaptgnda menuye atior hangisini istiosan sen indir bunlara göre
dahili bileşen hatası alan vardı sertifika sorunu yoktu .s hard format filan attımı acaba arkadaş
----------Eklendi @ 09:44:21 ---------- Yazıldı @ 09:35:52 ----------
win7 kullanıyosan bu sorun normal win7 jafı düzegün desteklemiyor cfw yüklemeyi xp yükklü pcden yap bence kolay gelsin
win 7 32 bit ama xp sp3 ilede olmadı. aynı hatayı aldım.win7 32 bit mi 64 mü ben de 64 te yapamadım 32 de oluyor
bnmkide win 7 32 bit ama http://www.maxicep.com/modifikasyon-araclari-bilgi/jaf-cozumleri-316551.html burdan gerekli seyleri aldiktan sonra calisti hatasiz yani
gece sabah 4 e kadar uğraştım. xp sp3 yüklü pc denedim gene aynı hatayı aldım. ???
----------Eklendi @ 13:00:32 ---------- Yazıldı @ 12:59:09 ----------
win 7 32 bit ama xp sp3 ilede olmadı. aynı hatayı aldım.
----------Eklendi @ 13:02:04 ---------- Yazıldı @ 13:00:32 ----------
yaf çözümlerinden bir zip dosya indirdim içerisinden 4 dosya çıktı jaf içerisine attım. jaf açmada sorun yok ama en sonda not found hatası geliyor gene.
benimde 32bit daha önce çalıştırdım açılırken hata veriyodu tamam deyip açıodum sonra format attım kurdum çalışmadı çalışmadı derken not found hatası verdi telefonu görmedi bende uğraşmadım 2. işletim sistemim xpdi ona kurdum jafı açılışta hata bile vermeden direk çalışıyor maşallah
ayriyeten anil sana bi sorum var snn klasorun icindeki gps i direk tel i baglayip bn c sine atiorm sorun olmaz dimi
anilin cfw ye dondum suan anil bi sorunla daha karsilastim telefona bn soyle format atiorm*#7370# ile bazen ne arma nede baglanti var ama soyle dior etkin baglanti ve aramalari kapatn ole deneyin bunu da solim ddm
ekran goruntusu yollarmisn
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?