cukuleaks
Üye
-
Konu Sahibi
-
Nedemek uğur gardaşPaylaşım için teşekkürler. Bunun bile tamamını okumadım
Devamı derken ? Bu bukadar işte bilmiorm devamında ne yazabilirim ?Konu güzel kuzum devamını bekleriz
ARtık bıkmıştım valla içimi döktümÇok açıklayıcı olmuş konu
Eyvallah , nedemekçok güzel konu olmuş.eline sağlık
Htc hakkında pek bilgim yokteşekkürler yazın için..ama ben hala root yapamadım
ben de androide yeni geçtim..anladığım kadarıyla bu room yükleme symbianda ki flasha benzer bi olay..farkı ise geliştiricilerin kurdukları sistemi yüklüyorsun..en azından ben öyle anladımkardeş sana birkaç sorum olcak ama ilk önce yazındaki eleştrilerin çok iyi olmuş anlattığın tipleri biliyorumilk sorum bu rom muhabbeti symbiandaki hack işlemi gibimi bende 5800 var her hafta hack(flash) atıyorum. Bide bende oblio tablet var android 4.0 filan rom atılma şansı varmı acaba
Evet symbiandaki flash ile aynı diyebiliriz. Bi kaç farkı var , bu farklardan en öenmlisi zart zurt cart curt programa dosyaya ihtiyacın yok. At hafıza kartına sistemi çat gir recovery menüsüne paaat diye aç kütürt diye zip dosyasını seç katırt diye evete bas , tıkır tıkır yüklensinkardeş sana birkaç sorum olcak ama ilk önce yazındaki eleştrilerin çok iyi olmuş anlattığın tipleri biliyorumilk sorum bu rom muhabbeti symbiandaki hack işlemi gibimi bende 5800 var her hafta hack(flash) atıyorum. Bide bende oblio tablet var android 4.0 filan rom atılma şansı varmı acaba
Devamı derken böyle güzel konular bekleriz anlamında
Nedemek uğur gardaş
- - - Eklendi - - -
Devamı derken ? Bu bukadar işte bilmiorm devamında ne yazabilirim ?
- - - Eklendi - - -
ARtık bıkmıştım valla içimi döktüm
- - - Eklendi - - -
Eyvallah , nedemek
inşallah
Devamı derken böyle güzel konular bekleriz anlamında
zart curt çat pat küt
Evet symbiandaki flash ile aynı diyebiliriz. Bi kaç farkı var , bu farklardan en öenmlisi zart zurt cart curt programa dosyaya ihtiyacın yok. At hafıza kartına sistemi çat gir recovery menüsüne paaat diye aç kütürt diye zip dosyasını seç katırt diye evete bas , tıkır tıkır yüklensin.
Senin yazıyı okudum ve gioma root attım
Ama rom için bi yazı daha bekliyorum cesaret edemedim
öncelikle merhaba.. mükemmel bir yazı olmus bastan aşşagı kelimesinin bile atmaladım..
bende symbian.. android.. vs yazılımlarla ugrasıyorum ama öylebi sorunum varki gercekten köşeye sıkıstım ..
galaxy wonder telefon aldım bundan 4 ay önce ve rom.. root.. vs.. vs.. her turlu seyi deneyip yaptım ve cok ta zevk aldım..
işin aslı şu;
telefonumda bulunan en son rom CyanogenMod 9 ..
su ana kadar problem yok herşey yolunda ..
bundan 1 hafta önce telefonumun alt ortada blunan tuşu işlevsiz hale geldi.. yani çalışmıyor..
ne Recovory moda alabiliyorum nede download moduna cıkmaza ğirmiş durumdayım ..
akla gelebilicek her şeyi denedim flash destegiyle stock rom atmk olsun vs.. vs..
ya ben yeteneğimi yitiriyorum.. yada atladıgım bilmedgim bir bilgi var..
EGER BU KONUDA BANA YARDIMCI OLACABİLİRSENİZ GERCEKTEN COK MUTLU OLUCAM ..
ŞİMDİDEN TEŞEKÜR EDERİM.. =)
yani bunu nasıl dusunemem ya gercekten zor olan seylerı yapmaktan kolan olan bilgileri unutmusum ..
teşekurler arkadaşım bugün vericem garantiye..
Banada oluyor oyle. Bi kere rom root felan yogunlasmisken telefonu nasil acacagimi unutmustum.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?