Son Tuğra | Android Root ve Rom Hakkında...

    Konu Sahibi
Paylaşım için teşekkürler. Bunun bile tamamını okumadım
Nedemek uğur gardaş


- - - Eklendi - - -

Konu güzel kuzum devamını bekleriz
Devamı derken ? Bu bukadar işte bilmiorm devamında ne yazabilirim ?


- - - Eklendi - - -

Çok açıklayıcı olmuş konu
ARtık bıkmıştım valla içimi döktüm


- - - Eklendi - - -

çok güzel konu olmuş.eline sağlık
Eyvallah , nedemek
 
Tepkiler: MasteLaa
teşekkürler yazın için..ama ben hala root yapamadım
 

btrmbtrm

Üye
kardeş sana birkaç sorum olcak ama ilk önce yazındaki eleştrilerin çok iyi olmuş anlattığın tipleri biliyorum ilk sorum bu rom muhabbeti symbiandaki hack işlemi gibimi bende 5800 var her hafta hack(flash) atıyorum. Bide bende oblio tablet var android 4.0 filan rom atılma şansı varmı acaba
 
ben de androide yeni geçtim..anladığım kadarıyla bu room yükleme symbianda ki flasha benzer bi olay..farkı ise geliştiricilerin kurdukları sistemi yüklüyorsun..en azından ben öyle anladım ..ama bu androitte ki terimler çok yabancı geliyor.. ..root room recovry vs....mesela ben cihazı root yapmak istiyorum ve uzun zamandır da konuları inceliyorum ama dediğim gibi terimler çok yabancı geliyor ve şöyle tane tane adım adım anlatılan bi konu bulmakta zorlanıyorum..(ama her markanın root işlemi vs de farklı farklı)..
 
    Konu Sahibi
Evet symbiandaki flash ile aynı diyebiliriz. Bi kaç farkı var , bu farklardan en öenmlisi zart zurt cart curt programa dosyaya ihtiyacın yok. At hafıza kartına sistemi çat gir recovery menüsüne paaat diye aç kütürt diye zip dosyasını seç katırt diye evete bas , tıkır tıkır yüklensin .
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve MasteLaa

MasteLaa

Üye

Nedemek uğur gardaş


- - - Eklendi - - -


Devamı derken ? Bu bukadar işte bilmiorm devamında ne yazabilirim ?


- - - Eklendi - - -


ARtık bıkmıştım valla içimi döktüm


- - - Eklendi - - -


Eyvallah , nedemek
Devamı derken böyle güzel konular bekleriz anlamında
 
zart curt çat pat küt alemsin
 
Tepkiler: Silinen Üye 2480407 ve HacKLess

sadece35

Üye
Senin yazıyı okudum ve gioma root attım

Ama rom için bi yazı daha bekliyorum cesaret edemedim
 
öncelikle merhaba.. mükemmel bir yazı olmus bastan aşşagı kelimesinin bile atmaladım..
bende symbian.. android.. vs yazılımlarla ugrasıyorum ama öylebi sorunum varki gercekten köşeye sıkıstım ..
galaxy wonder telefon aldım bundan 4 ay önce ve rom.. root.. vs.. vs.. her turlu seyi deneyip yaptım ve cok ta zevk aldım..
işin aslı şu;
telefonumda bulunan en son rom CyanogenMod 9 ..
su ana kadar problem yok herşey yolunda ..
bundan 1 hafta önce telefonumun alt ortada blunan tuşu işlevsiz hale geldi.. yani çalışmıyor..
ne Recovory moda alabiliyorum nede download
moduna cıkmaza ğirmiş durumdayım ..
akla gelebilicek her şeyi denedim flash destegiyle stock rom atmk olsun vs.. vs..
ya ben yeteneğimi yitiriyorum.. yada atladıgım bilmedgim bir bilgi var..

EGER BU KONUDA BANA YARDIMCI OLACABİLİRSENİZ GERCEKTEN COK MUTLU OLUCAM ..
ŞİMDİDEN TEŞEKÜR EDERİM.. =)

 
    Konu Sahibi

Tusun islevsiz hale gelmesi donanımsal hata yazılımsal hata değil
O yuzden o tusun calismasi lazim bu yuzdende tamir edilmesi lazım ve bu dogrultuda ya bi telefoncuya parayla yaptiracaksin yada garanti teknik servise yollayacaksin ondan sonra ver elini android rom root
 
Tepkiler: yunusmaxicepp
yani bunu nasıl dusunemem ya gercekten zor olan seylerı yapmaktan kolan olan bilgileri unutmusum ..
teşekurler arkadaşım bugün vericem garantiye..
 
    Konu Sahibi
yani bunu nasıl dusunemem ya gercekten zor olan seylerı yapmaktan kolan olan bilgileri unutmusum ..
teşekurler arkadaşım bugün vericem garantiye..

Banada oluyor oyle. Bi kere rom root felan yogunlasmisken telefonu nasil acacagimi unutmustum.
 


Banada oluyor oyle. Bi kere rom root felan yogunlasmisken telefonu nasil acacagimi unutmustum.


aynen ya ben verdım ıste telefonu servıse degısımını ıstedım onaylamıslar ..
ne cabuk dıyerek sasrıdım
telefon sıfır gelıcek bır haftaya bakalım ..
 

by_mecho

Üye
Yokmu İzmit 'te ikamet eden root atsın benım HTC EVO' ya yemekler benden