paradox1026
Üye
Son Dakika:!!Numara Taşınabilirliği 13 KASIM'da!!
Operatör değiştirilmesi halinde mevcut mobil telefon numarasının korunması olarak adlandırılan "numara taşınabilirliği"nin 13 Kasım itibariyle uygulanmaya başlanmasının planladığı açıklandı. 08 Mayıs 2008 17:11Yazı boyutunu büyütmek için #haberImage { float: right; margin: 0 0 4px 8px;}#haberImage img { border: solid 1px #900; width: 272px; height: 204px;}#nealsak { border: solid 1px #990; width: 272px; height: 204px; background: url(
İstanbul'da düzenlenen Supercom İstanbul Telekomünikasyon İhtisas Fuarı ve Telekom Dünyası Politikaları Forumu'nda konuşan Telekomünikasyon Kurumu Başkan Yardımcısı Galip Zerey, mobil operatörlerle ilgili üçüncü nesil (3G) yetkilendirmesinin Ulaştırma Bakanlığı'nın belirleyeceği bir tarihte yapılacağını belirtti.
Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım ise Türkiye'nin yüzde 88'ine geniş bant hizmeti verilebilecek alt yapının bulunduğunu ancak önemli olanın bu altyapının hazır hale getirilmesi olduğunu söyledi.
'ALTYAPI HAZIR OLMALI'
Yıldırım, "Şirketler, nüfusu 500'den büyük olan tüm yerleşim birimlerini kapsama alanlarına alacak yatırımları yıl sonuna kadar tamamlayacak. Zaten numara taşınabilirliği de uygulamaya giriyor. Yatırımlar tamamlandığında, biz de 3G lisanslarını vereceğiz. Biz 'altyapıyı hazır hale getirin' diyoruz. Bu şartımız hem onların işlerini kolaylaştırıyor hem de hizmetin ülkenin her tarafına ulaşmasını sağlıyor" dedi.
Türk Telekom'un kamunun elindeki hisselerinin yüzde 15'lik bölümünün halka arzı ile ilgili olarak da Yıldırım, "Ön talep sürecinde hisselere 6.4 kat fazladan talep geldi. Bu da gösteriyor ki Türkiye'nin geleceğine, bu sektörün geleceğine yatırım konusunda hiç kimsenin bir şüphesi yok" şeklinde konuştu.
Toplantının ardından gazetecilerin sorularını yanıtlayan Yıldırım, otoyol ve köprülerin özelleştirilmesi konusunda Özelleştirme İdaresi Başkanlığı'nın çalışmalarını sürdürdüğünü, ihaleyle ilgili belirlenmiş kesin bir tarih olmadığını sözlerine ekledi.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
) no-repeat; cursor: pointer;}#bannerCorp { width: 272px; height:260px; border: solid 1px #909; text-align: center; padding: 10px 0 0 0;}
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
İstanbul'da düzenlenen Supercom İstanbul Telekomünikasyon İhtisas Fuarı ve Telekom Dünyası Politikaları Forumu'nda konuşan Telekomünikasyon Kurumu Başkan Yardımcısı Galip Zerey, mobil operatörlerle ilgili üçüncü nesil (3G) yetkilendirmesinin Ulaştırma Bakanlığı'nın belirleyeceği bir tarihte yapılacağını belirtti.
Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım ise Türkiye'nin yüzde 88'ine geniş bant hizmeti verilebilecek alt yapının bulunduğunu ancak önemli olanın bu altyapının hazır hale getirilmesi olduğunu söyledi.
'ALTYAPI HAZIR OLMALI'
Yıldırım, "Şirketler, nüfusu 500'den büyük olan tüm yerleşim birimlerini kapsama alanlarına alacak yatırımları yıl sonuna kadar tamamlayacak. Zaten numara taşınabilirliği de uygulamaya giriyor. Yatırımlar tamamlandığında, biz de 3G lisanslarını vereceğiz. Biz 'altyapıyı hazır hale getirin' diyoruz. Bu şartımız hem onların işlerini kolaylaştırıyor hem de hizmetin ülkenin her tarafına ulaşmasını sağlıyor" dedi.
Türk Telekom'un kamunun elindeki hisselerinin yüzde 15'lik bölümünün halka arzı ile ilgili olarak da Yıldırım, "Ön talep sürecinde hisselere 6.4 kat fazladan talep geldi. Bu da gösteriyor ki Türkiye'nin geleceğine, bu sektörün geleceğine yatırım konusunda hiç kimsenin bir şüphesi yok" şeklinde konuştu.
Toplantının ardından gazetecilerin sorularını yanıtlayan Yıldırım, otoyol ve köprülerin özelleştirilmesi konusunda Özelleştirme İdaresi Başkanlığı'nın çalışmalarını sürdürdüğünü, ihaleyle ilgili belirlenmiş kesin bir tarih olmadığını sözlerine ekledi.



simdide 13 kasım