sol stteki yes tuşu kendiliğinden basılıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kajmeran333

Üye
    Konu Sahibi
sol stteki yes tuşu kendiliğinden basılıyor
telefonu açınca veya herhangi bir proğrama girince srekli basılıyor. format denedim olmadı. yardımcı olursanız sper olur. şimdiden teşekkürler. telefoum n73
 
rapman

rapman

Üye
hiç düşünmediniz mi telefonun yes tuşunun basılı kalma ihtimalini ???
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt