Dostum mesela, esneklik için yapılır bu genellikle. Diz kapaklarını kırmadan eğilir ve ellerinle ayağına değmeye çalışırsın. Onu değiştirip sag ayağını yerden 1 veya 2 cm kadar kaldırıp sadece sol ayağının diz kapağı kırmadan eğilip ayağını tutmaya çalış. Bu senin için dengeni geliştirecek. Kas liflerini uzatacak. Hareketlerinde daha yüksek hız ve rahatlık kazanacaksın. Bu sol arka baldır içindir. Sol on baldır ve sol kalca tarafi için ise Çin oturuşu diye birşey vardır. Onu duvara yaslanarak, bel dik göğüs dik sekilde durarak sanki koltukta oturuyor gibi duracaksın ama sag ayağını sol ayak üzerine atacaksın. Zeminin kaygan olmamasına dikkat et. Ayak gücünü aynı zamanda bel ve karın kaslarından da alır. Karın ve bel idmanları mekik ve ters mekik yada dolphin stilinde yüzme de faydalı. Bı hareket daha önereyim. Ayaklarının üzerine yat. Yerde oturur pozisyonda dur ve sonra ayakların üzerine yat. O sekilde mekik cek. Cok zorlar seni. Acayip zorlar. Mekik çekmeden bile durman on baldırını cok yakar. Sonra önereceğim bir hareket daha var. Köprü pozisyonu. Köprü seklinde dur. Yani ters sınav gibi ama ayaklarında ellerinde birbirine paralel olsun. Göğüs kısmın yere paralel olsun. Sonra sol ayağını diz kapağını kırmadan yukarı ve aşağı kaldır indir. Bir hareket daha söyleyeyim. Sol ayağının bilek ile parmak arasında kalan kısmına ağırlık bağla. Sadece bilekten kaldır indir. Parmak uçlarında diz kapaklarını kırmadan zipla ve sonra bunu sag ayak havada tek ayakla yani sol ayakla yap. Topuklarının üzerinde yürü. Bu sana denge katacak. Su, kum icinde kosabilirsin. Kanguru ziplamasi yap. Sol ayağına ağırlık bağla ve tekme at. O sekilde koş. Depar idmanları da yaparsan sol ayağının alt adele kısmı gelişir. Squat var o hareket de cok faydalı. İstersen hareketleri kendim yapıp fotograflayip koyabilirim de, foto nasıl paylaşılır dosya nasıl eklenir bilmiyorum valla. Ben bı pc'ye geçince rapide felan eklerm istersen kardesim.
