FatoŞ
Üye
-
Konu Sahibi
-
Rica Ederim
Rica Ederim Yok Yahu Ama Tatlı Yapmayı ,Yemeyi Severimteşekkürler. Birşey soracağım sen tatlıcıda falanmi çalışıyorsun?
Valla Yakın Olsam Yapar Getirirdim ÜstadımOlsa hayır demem şimdi
Allah razı olsun, şu sözünden sonra yemiş gibi oldum.
Valla Yakın Olsam Yapar Getirirdim Üstadım
İnşAllah Üni İçin Gelirsem Yapar Getiririm SanaAllah razı olsun, şu sözünden sonra yemiş gibi oldum.
Eyvallah/İnşallah
İnşAllah Üni İçin Gelirsem Yapar Getiririm Sana
güzelmişteşkürler
yalnız ismi biraz tuhaf 'şokola'
Rica ederim Yunus Beğenmene Sevindim
Öyle Biraz Bak Hiç düşünmemiştim Bunu
yalnız ismi biraz tuhaf 'şokola'
Öyle Biraz Bak Hiç düşünmemiştim Bunu
Sonra şokola-bilirsin
denesemmi becerebilirmiyimki elimde yatkın değil
Sonra şokola-bilirsin
yap Bakalım
denesemmi becerebilirmiyimki elimde yatkın değil
Efendimdoctor fatosh
Üstadım Hay Sen Çok Yaşa Kahkaha Attım SayendeSonra şokola-bilirsin
yap Bakalım
Efendim
Üstadım Hay Sen Çok Yaşa Kahkaha Attım Sayende
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?