Sokak Simidi ? Sütlü simit mi ?

Sokak simidi mi ? sütlü simit mi?


  • Kullanılan toplam oy
    29
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ebuş...

Üye
tabi sokak simidi daha güzel ama tek problemi var çok tuzsuz olması neyseki çantamda hep tuz bulundururum onsuz yaşayamam
 

.eRCaN.

Üye
tabi sokak simidi daha güzel ama tek problemi var çok tuzsuz olması neyseki çantamda hep tuz bulundururum onsuz yaşayamam

Tuzu simidin üzerine mi döküyorsun?

Sokak simidini daha çok severim ama taze olacak, sıcak olacak.
 
Tepkiler: Tuba

ebuş...

Üye


Tuzu simidin üzerine mi döküyorsun?

Sokak simidini daha çok severim ama taze olacak, sıcak olacak.

evet evet aynen öyle tuzu döküp öyle yiyiyorum lokantalarda verilen kağıt içindeki tuzlardan ..çantamda en az 5 tane olmadan çıkmam dışarı
 
Tepkiler: Silinen Üye 166392 ve .eRCaN.

tragedie

Emekli Yönetici
sabah Çalıştııgm Yerde Kahvaltı Yapacagım zaman Hangisi Bana en Yakınsa Ondan Alırım Tembellik Malesef Bazen Lezzetin Önüne geçiyor
 
Tepkiler: Tuba ve ebuş...
en güzel isokaka simidi meyve suyuyla muhteşem ikili
 
Tepkiler: Tuba

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
ALPARS™;3541097' Alıntı:
Tabiki de sokak(pekmez) simidi.Sokak simidi değilde pekmezli simit desek daha doğru olur.
çay+pekmezli simit
olmaz dersen ki fırınlara bizde pekmezli yapıyoruz bende yapıyorum evde simit pekmezli ama öyle olmuyor

tabi sokak simidi daha güzel ama tek problemi var çok tuzsuz olması neyseki çantamda hep tuz bulundururum onsuz yaşayamam

sonradan tuz serpmek simide yanında peynir yesen

evet evet aynen öyle tuzu döküp öyle yiyiyorum lokantalarda verilen kağıt içindeki tuzlardan ..çantamda en az 5 tane olmadan çıkmam dışarı


sabah Çalıştııgm Yerde Kahvaltı Yapacagım zaman Hangisi Bana en Yakınsa Ondan Alırım Tembellik Malesef Bazen Lezzetin Önüne geçiyor


en güzel isokaka simidi meyve suyuyla muhteşem ikili
aynen
 

Paranoya

Üye
fark etmez simit simittir yeterki susamı olsun
 

Praetor

Emekli Yönetici
Simit sevmem. Karaciğeri yağlandırmaktan öte insana hiçbir yararı olmayan bir hamur işi
Ama yersem pastane simidini tercih ederim. Daha lezzetli oluyor eğer iyi bir pastaneden çıkmış ise.
 

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
Simit sevmem. Karaciğeri yağlandırmaktan öte insana hiçbir yararı olmayan bir hamur işi
Ama yersem pastane simidini tercih ederim. Daha lezzetli oluyor eğer iyi bir pastaneden çıkmış ise.

simit karaciğeri yağlandırıyor simite gelene kadar
 

Praetor

Emekli Yönetici
Karaciğeri en fazla yağlandıran besin maddesi olduğunu iddia etmedim zaten.
Ben bir besini tüketirken öncelikli olarak sağlığıma olan etkisine bakarım. Damak zevkinden ötedir benim için.
O nedenle karaciğeri yağlandırmaktan öte hiçbir işlevi olmayan bir besin maddesidir simit. Tüketmem.
Tükettiğimde de hangi türünü tercih ettiğimi yazdım ki konunun amacı da bu sanırım.
 
Ata abi sen her yediğinin böyle hesabını yaparsan aç kalırsın . Bence sokak simidi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...