Silinen Üye 166392
Kapalı Hesap
tabi sokak simidi daha güzel ama tek problemi var çok tuzsuz olmasıneyseki çantamda hep tuz bulundururum onsuz yaşayamam
tabi sokak simidi daha güzel ama tek problemi var çok tuzsuz olmasıneyseki çantamda hep tuz bulundururum onsuz yaşayamam
Tuzu simidin üzerine mi döküyorsun?
Sokak simidini daha çok severim ama taze olacak, sıcak olacak.
evet evet aynen öyle tuzu döküp öyle yiyiyorumlokantalarda verilen kağıt içindeki tuzlardan ..çantamda en az 5 tane olmadan çıkmam dışarı
sabah Çalıştııgm Yerde Kahvaltı Yapacagım zaman Hangisi Bana en Yakınsa Ondan Alırım Tembellik Malesef Bazen Lezzetin Önüne geçiyor
olmaz dersen ki fırınlara bizde pekmezli yapıyoruz bende yapıyorum evde simit pekmezli ama öyle olmuyorALPARS™;3541097' Alıntı:Tabiki de sokak(pekmez) simidi.Sokak simidi değilde pekmezli simit desek daha doğru olur.
çay+pekmezli simit
tabi sokak simidi daha güzel ama tek problemi var çok tuzsuz olmasıneyseki çantamda hep tuz bulundururum onsuz yaşayamam
evet evet aynen öyle tuzu döküp öyle yiyiyorumlokantalarda verilen kağıt içindeki tuzlardan ..çantamda en az 5 tane olmadan çıkmam dışarı
sabah Çalıştııgm Yerde Kahvaltı Yapacagım zaman Hangisi Bana en Yakınsa Ondan Alırım Tembellik Malesef Bazen Lezzetin Önüne geçiyor
en güzel isokaka simidi meyve suyuyla muhteşem ikili
fark etmez simit simittir yeterki susamı olsun
Simit sevmem. Karaciğeri yağlandırmaktan öte insana hiçbir yararı olmayan bir hamur işi
Ama yersem pastane simidini tercih ederim. Daha lezzetli oluyor eğer iyi bir pastaneden çıkmış ise.
Ata abi sen her yediğinin böyle hesabını yaparsan aç kalırsın. Bence sokak simidi
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?