[SnakeSoft] SlideMeLoud v1.00(0) s60v5-S^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Sponsorlu Bağlantılar

noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[SnakeSoft] SlideMeLoud v1.00(0) s60v5-S^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA
[SnakeSoft] SlideMeLoud v1.00(0) s60v5-S^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Ses seviyesini ev ekranlarınızdan ayarlayabileceğiniz kısayol uygulamasıdır.



Türkçeleştirmesi tamamen bana aittir. (noss_bar)

Sertifika hatası için telefonunuzu hackleyin.

Hata veya Eksik görürseniz pm atın...!

Bir beğen butonuna tı
klamak çok zor olmasa gerek tabiki gerçekten beğendiyseniz...
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Cadillac34, wefwefawfe, MahsunCooL ve 4 diğerleri


achambo

achambo

Üye
:tşk:
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Teşekkürler Güzel Uygulama
 
manolyam63

manolyam63

Üye
tsk..
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 
hikmet366

hikmet366

Üye
teşekkürler.
 
Pringles

Pringles

Üye
Teşekkürler Levent abi :oke:
 
Hıqh_VoLTaqe27

Hıqh_VoLTaqe27

Üye
Teşekkürler levent eline sağlık :good:
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: manolyam63
pro.engineer

pro.engineer

Üye
eyvallah
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
eyvallah
 
Akıncı

Akıncı

Üye
eline sağlık :)
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
güle güle kullan :)
 
Anil-D

Anil-D

Üye
tesekurler levent abi avkonu degiştirmemissin
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
güzel bu çok beğeniyorum
 
paşa06.40

paşa06.40

Üye
bütün çevirilerin super eline koluna emeğine sağlık
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica: güle güle kullan
 

MaxipmaN

Üye
sonunda gerekli bir uygulamayı buldum
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sonun da mı? 250 çeviri yaptım ancak mı buldun?
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 


Üst Alt