[SnakeSoft] AndroMenu v4.01(0) Symbian^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
[SnakeSoft] AndroMenu v4.01(0) Symbian^3 Signed
Varsayılan menü çubuğu yerine 5 ekstra düğme eklemenizi sağlar.

Özellikler:
- Kaydırarak gizle/göster özelliği
- Dinamik genişletilebilir uygulamalar menüsü
- Her düğme için tek basma/uzun basma için farklı işlem seçme
- menü çubuğu ve özel düğmeler için farklı stiller
- FP2 ve yatay/dikey desteği
- Öğretici

Yenilikler:
- Support for touch vibration (when enabled in phone)
- New Menu Bar Backgrounds: Coral Green, Clear Black, Dark Red
- New Custom Buttons Backgrounds: Oval Balck, Oval Grey
- Bugfixes, FP2 Camera, Autostart...

Restart phone after installation!



 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: fat312 ve Silinen Üye 2149105


Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Teşekkürler :)
 
komando04

komando04

Üye
teşekkürler
 
akifd

akifd

Üye
tam sürümmü bu yok sa demo mu kapanıp durmasın sonra teşekkürler
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
çok :tşk: :tebessüm:
 
gkcll

gkcll

Üye
teşekkürler usta,,
 
fat312

fat312

Üye
teşekkürler
 

As0sy4L

Üye
işte bu iyiymiş teşekkürler
 
cedit52

cedit52

Üye
teşekkürler detayli anlatım olsa türkçe'si yok malum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt