[SnakeSoft] AndroMenu v3.03(0) Symbian^3 Unsigned

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
[SnakeSoft] AndroMenu v3.03(0) Symbian^3 Unsigned
Varsayılan menü çubuğu yerine 5 ekstra düğme eklemenizi sağlar.

Özellikler:
- Kaydırarak gizle/göster özelliği
- Dinamik genişletilebilir uygulamalar menüsü
- Her düğme için tek basma/uzun basma için farklı işlem seçme
- menü çubuğu ve özel düğmeler için farklı stiller
- FP2 ve yatay/dikey desteği
- Öğretici






 

Ekli dosyalar



ahmet_0063

ahmet_0063

Üye
teşekkürler
 

Violonist

Üye
teşekkürler
 
akifd

akifd

Üye
eline sağlık anıl kardeş hiç kullanmadım fakat merakta etmiyor değilim extra buton la kullanımı karşılaştırsak hangisi daha iyi acaba teşekkürler
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
Teşekkürler :)
 

Violonist

Üye
eline sağlık anıl kardeş hiç kullanmadım fakat merakta etmiyor değilim extra buton la kullanımı karşılaştırsak hangisi daha iyi acaba teşekkürler

benim fikrimi sorarsan bu daha iyi ama herkeste kapanma sorunu var. Kapanma sorunu değil aslında bir nevi önlem.
 
tempestshine

tempestshine

Üye
İyi geliştirmişler programı.:tşk:
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
teşekkürler eğer düşündüğüm gibi çalışıyorsa güzel olacak :)
 

hacimehmetari

Üye
Ya arkadaşlar bu program benim telefonun ışık ayarını kontrol altına alıyor ben ayarlardan kendim değiştirmek istediğim zaman ayarlamıyor.Programı kaldırdım yine denedim olmuyor.Ne yapmam lazım yardım.

Telefonum N8
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt