SMS Bende 2 Kontöre 2000 Karakter Ya Sizde ??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

umitdawala

Üye
    Konu Sahibi
SMS Bende 2 Kontöre 2000 Karakter Ya Sizde ??
Programı kendim TR yaptım ve bizzat denedim arkadaslar


"OZELLIKLERI : SMS Tutkunlari artik tek sms bedeline 160 Karakter sinirina son veriyorum.Artik 2000 karakterli sms yollayabileceksiniz evet yanlis duymadiniz 2000 karakter.Tum yapmaniz gerekenler programi yüklemek ve acik konumda beklemesi.( Karsi taraftada olmasi gerekiyor ) .Programin java tabanli olmasi tüm telefonlarda calismasi manasina geliyor !!!.".

UMD TEAM !!! Umitdawala

 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: talatbozgözz, aksarayli77, s_taskin1986 ve 9 diğerleri


Musical Otopsi

Musical Otopsi

Üye
güzelde her arkadaşımıza gidip bunumu yüklicez =)
 
last_shout

last_shout

Üye
benjede çook yaygın olması lsm xD ama gnede sagol
 
ramazan12345

ramazan12345

Kapalı Hesap
Tesekkurler
 

Thales

Üye
Zahmet gerektirecek :) ama Genede çok Saol birader. Değmiş emeğine
 

taskonamco

Üye
arkadaslar haklı program hem zahmetli hemde 2000 karakterlik bi mesajda ben ne yazayım hayatımı yazarım sozcuklerdeki bazı harfleri kısarak zaten bi mesaja sıgdırıyoruz ornegin ben yerine bn yazıyorum:D gene gusel paylasım surekli konustugun biri var sa gusel olur
 
aLone

aLone

Üye
avealıyız nasıl olsa yha önemi yok msj.160 karakteri geçsede farketmiyo:D:D:D:D:D
 

hasan21

Üye
Ben Kullandınm Bişye Yaramıyor Size Diyeyin N70 Te
 
pervert-36

pervert-36

Üye
bakın benim fikrimcve telefondan ayarlar ordan yazma dilini ingiizce yapın ve tamam
 
dgn_abdullah

dgn_abdullah

Üye
güzel ama nokıa ürettigi her tel. yüklese ne güzel olurr yaw
 
EFeNDy17

EFeNDy17

Üye
saol:D
 
bodrumlu_71

bodrumlu_71

Üye
güzel paylaşım ama uygulma biraz sorunlu.
 
c-a-n

c-a-n

Üye
emeğine saygı duyarım kardeşim ama yaygın olmadıktan sonra işe yaramaz yine de saol
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
2000 karekter kullanmadıgım için bana gerek yok :D paylaşım içi saol
 

EFEBURAK

Üye
ellerıne sağlk dostum çok güzel olmus ss
 
yunus yavuz

yunus yavuz

Üye
sağol kanka bizim sınıftakilerin hepsinde jar çalışıyor.pc dersinde bu siteye girip indircem herkeze atıcam :D nihaha yaşasın kötülük.
 

kosovali75

Üye
kardeş saol tşk ederim valla güzel ne diyelimki
 

cirkinn

Üye
güzelmiş teşekkürler
 
yasirarslan

yasirarslan

Üye
Teşekkür ederim kardeşim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt