saol teşekkürlerGerçekten güzel yapmışsın
teşekkürlerGüzel olmuş.
Konu uygun bölümde.![]()
kardeşim işteNerden aklınıza geldi
Güzel olmuş
saol kardeşimsüper olmuş kardeşim
saol teşekkürlergüzel olmuş eline sağlık.
rey misteryo tutuğum adam olduğu için çok kötü olmuş
--------------- Ekleme ---------------
rey misteryo tutuğum adam olduğu için çok kötü olmuş
ama rey misteryo yu tutmasaydım gerçek ten güzel olmuş![]()
Anlamadımteşekkürleroy oy oy valla güzel olmuş....

anlamayacak bişey yok adam rey i tutuyormuş ayıp ettin azcıkAnlamadım

