yok program çok gzl herşeyi düşünmüşler karıştırdıkca ckıyor bütün sorunları çözdüm suan tek sıkıntı var o da tuşu tamamen kapattıgında yan taraftan ya da programdan ekran siyah oldugunda işte kilidi acmak için menü tuşuna bastıgımda direk acılıyor hani kilit ac ya da slide unlock cıkmıyor drek acılıyor bununda ayarı vardır heralde
arkadaşlar bazen kafasına göre kapatıyor telefonu kullanırken genelde menü tuşuna falan basınca birden ekran kararıyor cıkıyor sonra bilen varmı çözümünü ?
menü tuşuna basınca direk açılmaması için setting-lockbase-2slideinterface'yi ON yap...
kilitlenince ekran tam siyah olsun istiyorsan setting-lockbase-7lockmode'yi scrlock YAPMA...
ya uyuz bi program önceden ekrana dokununca gelmiyodu ekran siyah kalıyordu şimdi geliyor ekrana dokununca sadece menü tuşuna basınca gelsin bi yerini düzeltiyorum bi yerden bişey cıkıyo
ya uyuz bi program önceden ekrana dokununca gelmiyodu ekran siyah kalıyordu şimdi geliyor ekrana dokununca sadece menü tuşuna basınca gelsin bi yerini düzeltiyorum bi yerden bişey cıkıyo