Sizle Tanışmam

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
Sizle Tanışmam
İlk siteye üye olmam herkes gibi aynı sebepden linkleri görmek
sonradan biraz aktif oldum daha o zaman anılbaran yardım eder byhaydar ile barcelona hakkında konuşurduk Kabız civciv ayaktaydı
Joker mod değildi ANIL ı hiç tanımazdım
Bir gün rap ile ilgili konuyu gördüm ve başladık konuşmaya oradan burak ile tanışdık imzanı kim yaptı deyince Aras abi yaptı dedi yalvardım yakardım bana yap diye ama yapmadı en son bir teklif ile geldi kabul ettim ve imzamı yaptı
Ardından bize küstü girmedi gereksizlere bir zaman bizde İsmail ile ban attık ve panpa olduk
Oğuzhan ı ayın üyesi yaptık semih i kardeşim gibi sevdim
Yeri geldik güldük yeri geldi sinirlendik
Bir dedemiz vardı Tahir emekli ettik
rabbace miz vardı toprak attık
zaman geldi x-scarface ayın üyesi oldu ve en son ben

yine şaçmaladım
çonki çok tatlı olan yaviza
kral hidayet abime
yaşara
en sagocu metin e de selamlar

kodbileksops iki maxihan a da selamlar
tersi düzü merte selam vermezsek döver
 
Tepkiler: CABBAR, MrTech, IrResistible ve 1 kişi daha

Joker

Emekli Yönetici
ağlattın
 
Tepkiler: -Akıncı

Oğuzhan

Üye
Kabiz Civciv ayaktaydi ne demek kan?
 
Tepkiler: Joker

ismail

Üye
Çok duygusal olmuş lan
 
Tepkiler: CABBAR ve -Akıncı

Joker

Emekli Yönetici
eskiden daha güzeldi sanki
 
Tepkiler: -Akıncı

ismail

Üye
geçen 7 ay önce eskiler diyodum şimdi 2 ay önceki bi team geliyo gidiyo başkası geliyo sonra


Teşekkür ederim Müco
 
Tepkiler: CABBAR ve -Akıncı

Oğuzhan

Üye
Dedem...
 
Tepkiler: CABBAR ve -Akıncı