Sizle Tanışmam
İlk siteye üye olmam herkes gibi aynı sebepden linkleri görmek
sonradan biraz aktif oldum daha o zaman anılbaran yardım eder byhaydar ile barcelona hakkında konuşurduk Kabız civciv ayaktaydı
Joker mod değildi ANIL ı hiç tanımazdım
Bir gün rap ile ilgili konuyu gördüm ve başladık konuşmaya oradan burak ile tanışdık imzanı kim yaptı deyince Aras abi yaptı dedi yalvardım yakardım bana yap diye ama yapmadı en son bir teklif ile geldi kabul ettim ve imzamı yaptı
Ardından bize küstü girmedi gereksizlere bir zaman bizde İsmail ile ban attık ve panpa olduk
Oğuzhan ı ayın üyesi yaptık semih i kardeşim gibi sevdim
Yeri geldik güldük yeri geldi sinirlendik
Bir dedemiz vardı Tahir emekli ettik
rabbace miz vardı toprak attık
zaman geldi x-scarface ayın üyesi oldu ve en son ben
yine şaçmaladım
çonki çok tatlı olan yaviza
kral hidayet abime
yaşara
en sagocu metin e de selamlar
kodbileksops iki maxihan a da selamlar
tersi düzü merte selam vermezsek döver
Kabiz Civciv ayaktaydi ne demek kan?
Kabiz Civciv ayaktaydi ne demek kan?
ülmemişti daha
Kabiz Civciv ayaktaydi ne demek kan?
eskiden daha güzeldi sanki
eskiden daha güzeldi sanki
tahir dede vardı bazıları daha aktifdi
geçen 7 ay önce eskiler diyodum şimdi 2 ay önceki bi team geliyo gidiyo başkası geliyo sonra
Teşekkür ederim Müco
1-Lan yazacagimi kan yazmisim.
2-
- - - Eklendi - - -
tahir dede vardı bazıları daha aktifdi
aynen
geçen 7 ay önce eskiler diyodum şimdi 2 ay önceki bi team geliyo gidiyo başkası geliyo sonra
Teşekkür ederim Müco
eskiler
1-Lan yazacagimi kan yazmisim.
2-
- - - Eklendi - - -
Salisr farkiyla once mesaj attim.