Sizce lumia 920 mi iphone5 mi

Sponsorlu Bağlantılar

Placebo-

Placebo-

Üye
Hadi durayım durayım dedim ama olmadı, yorum yapmazsam ortadan ikiye ayrılırım..

Sizinkisi tamamiyle doğmamış çocuğa don biçmek.. Nerden biliyorsunuz Lumia 920'nin Iphone 5'i geçemeyeceğini? Ios nasıl stabil bir sistem ise emin olun wp en az onun kadar hatta ondanda stabil sistem.. Nokia başından beridir, ihtiyaçlara cevap vermekle uğraşıyor. Donanım dediniz alın size donanım.. S4 chipset, (a9-a15 mimarisi ama bu ikisinden daha iyi) , ki bu o çok beğendiğiniz galaxy s3'ün exynos 'undan daha güçlü bir chipset. Sonra 2 çekirdek.. E iki çekirdek neyinize yetmiyor anlamadım ki. Microsoft dememişmiydi zaten, şu an 2 çekirdekten fazlası telefonlar için gereksiz diye.. Kamera desen kamera, kasa kalitesi desen oda iyi.. Nokia maps, city lens her şey apple'dan iyi. Geriye kaldı market. Soruyorum size, Wp de hangi gerekli uygulama yok? Açıpta baktınız mı bir marketine? İncelemeden sallıyorsunuz vallahi. Diyorlar ki appstore'da bir milyondan fazla uygulama var. Kaçı gerekli? Misal, bir uygulama yapmış adam telefonu havaya atıyorsun uygulama telefonun kaç sn. Havada kaldığını gösteriyor. Yada fan uygulaması adam oraya bir düğme koymuş. Basıyorsun telefon fan sesi çıkarıyor. Birde fart effect denilen uygulama var. Ne olduğunu söylemiyorum bile. Bunun gibi size söyleyeyim en az 200.000 uygulama var.. Wp'de de var diyeceksiniz ama yanılıyorsunuz. Microsoft o mağzayı ne yapıyor biliyor musunuz? Uygulamaları teker teker test edip sadece işe yarayanları koyuyor. E şimdi birinizde gelip bana Wp kötü, Nokia batık diyin..
 
  • Beğen
Tepkiler: System X


pirenuri

pirenuri

Üye
beyler bakin sizden istedigim daha videolar cikmadan tartisipta birbirinizin kalbini kirmayin lutfen adminlerdende ricam videolar gelene kadar boyle konulara izin vermemesi lutfen birbirinizi kirmayin hepiniz ayni forumu kullaniyorsunuz hem korukorune iphone cu nokiaci androidci olmak sacma diyor ve sozlerime saygiyla son veriyorum
 
gkcll

gkcll

Üye
KESİNLİKLE LUMİA 920 SEN BURDSKİ İPHONE 5 DİYENLERE BAKMA ANLAR KENDİ ALEMİNDE
AL SANA İPHONENE KULLANANLAR SÖYLESİN

 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
benim tercihim Lumia920 olurdu.
 
15097

15097

Üye
ezgi neden banlandı :o
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
bence lumia 920. kamera, ekran ve sağlamlık açısından daha iyi.
 
lazye

lazye

Üye
lumia 920 tartışmasız bence iphone da micro usb gbi özllklr yk brkn allahnzı seversenız...
 
phasan

phasan

Üye
İphone 5

- - - Eklendi - - -

KESİNLİKLE LUMİA 920 SEN BURDSKİ İPHONE 5 DİYENLERE BAKMA ANLAR KENDİ ALEMİNDE
AL SANA İPHONENE KULLANANLAR SÖYLESİN

Ben kullaniyorum iphone 4
 

johan_06

Üye
Her acidan nokia lumia 920 denilebilecek bir kiyaslama. Nedenini biliyor herkes artik. Inceleme videolarini bile izlemek yeterli bu cevap icin. Su an 1649 tl turkcellde . Cok ideal bir fiyat ne pahali ne ucuz. Ara model mi bilmem ama uzun omurlu olacagi kesin. Bir yeni model olarak 5inc fullhd bi lumia da fena olmazdi :) bakalim..
 
Mr.Oksuz

Mr.Oksuz

Üye
KJişiden kişiye değişir. Eğer şıklığa ve isme önem veriyosan kesinlikle apple kullanmalısın, ama yenilik ve hız istiyosan Lumia kullanmalısın. Ben senin yerinde olsam Lumiayı tercih ederdim, hem arada hafife alınamıcak bi fiyat farkı var :hmmm
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Tabiiki bende Lumia920 diyeceğim.o bambaşka bişey ya
 
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
iphone5 iki adet l920 fiyatı demi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mr.Oksuz
komando04

komando04

Üye
lumıa tabıkı hem ıphoneden daha hızlı hemde ucuz ona gore
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
iphone5 iki adet l920 fiyatı demi :)

hayir resmi olmayan bir fiyatla resmi fiyati karşilaştirirsak haksizlik etmiş oluruz. Ama arada oldukca fazla bir fiyat farki olaagi kesin gibi. Zira Turkcell muşteri hizmetleri iphone5 16gb modelin 2500 civarindan gelicegini soyluyor. Oysa 32gb lumia920 1650tl.
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Iphone 4S Ile Iphone 5 Arasinda Uzunkuk Haric Hic Fark Yok ..

Iphone 5 Yerine 4S'ide Dusunsen Fena Olmaz .. =]

Ve Bence De L920 .. =]

Ayrica Konu Neden Hortlamiss .? =]
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
Iphone 4S Ile Iphone 5 Arasinda Uzunkuk Haric Hic Fark Yok ..

Iphone 5 Yerine 4S'ide Dusunsen Fena Olmaz .. =]

Ve Bence De L920 .. =]

Ayrica Konu Neden Hortlamiss .? =]

nasil fark yok
1gb ram a6 islemci daha kaliteli bir ekran nit daha fazla daha ince daha hafif
 
alaStar

alaStar

Üye
lumia tabii ki..
 
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
ben ip5 alırdım :D

- - - Eklendi - - -

:dry:
 
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
5s çıkcak onu al :D
 


Üst Alt