Placebo-
Üye
Hadi durayım durayım dedim ama olmadı, yorum yapmazsam ortadan ikiye ayrılırım..
Sizinkisi tamamiyle doğmamış çocuğa don biçmek.. Nerden biliyorsunuz Lumia 920'nin Iphone 5'i geçemeyeceğini? Ios nasıl stabil bir sistem ise emin olun wp en az onun kadar hatta ondanda stabil sistem.. Nokia başından beridir, ihtiyaçlara cevap vermekle uğraşıyor. Donanım dediniz alın size donanım.. S4 chipset, (a9-a15 mimarisi ama bu ikisinden daha iyi) , ki bu o çok beğendiğiniz galaxy s3'ün exynos 'undan daha güçlü bir chipset. Sonra 2 çekirdek.. E iki çekirdek neyinize yetmiyor anlamadım ki. Microsoft dememişmiydi zaten, şu an 2 çekirdekten fazlası telefonlar için gereksiz diye.. Kamera desen kamera, kasa kalitesi desen oda iyi.. Nokia maps, city lens her şey apple'dan iyi. Geriye kaldı market. Soruyorum size, Wp de hangi gerekli uygulama yok? Açıpta baktınız mı bir marketine? İncelemeden sallıyorsunuz vallahi. Diyorlar ki appstore'da bir milyondan fazla uygulama var. Kaçı gerekli? Misal, bir uygulama yapmış adam telefonu havaya atıyorsun uygulama telefonun kaç sn. Havada kaldığını gösteriyor. Yada fan uygulaması adam oraya bir düğme koymuş. Basıyorsun telefon fan sesi çıkarıyor. Birde fart effect denilen uygulama var. Ne olduğunu söylemiyorum bile. Bunun gibi size söyleyeyim en az 200.000 uygulama var.. Wp'de de var diyeceksiniz ama yanılıyorsunuz. Microsoft o mağzayı ne yapıyor biliyor musunuz? Uygulamaları teker teker test edip sadece işe yarayanları koyuyor. E şimdi birinizde gelip bana Wp kötü, Nokia batık diyin..
Sizinkisi tamamiyle doğmamış çocuğa don biçmek.. Nerden biliyorsunuz Lumia 920'nin Iphone 5'i geçemeyeceğini? Ios nasıl stabil bir sistem ise emin olun wp en az onun kadar hatta ondanda stabil sistem.. Nokia başından beridir, ihtiyaçlara cevap vermekle uğraşıyor. Donanım dediniz alın size donanım.. S4 chipset, (a9-a15 mimarisi ama bu ikisinden daha iyi) , ki bu o çok beğendiğiniz galaxy s3'ün exynos 'undan daha güçlü bir chipset. Sonra 2 çekirdek.. E iki çekirdek neyinize yetmiyor anlamadım ki. Microsoft dememişmiydi zaten, şu an 2 çekirdekten fazlası telefonlar için gereksiz diye.. Kamera desen kamera, kasa kalitesi desen oda iyi.. Nokia maps, city lens her şey apple'dan iyi. Geriye kaldı market. Soruyorum size, Wp de hangi gerekli uygulama yok? Açıpta baktınız mı bir marketine? İncelemeden sallıyorsunuz vallahi. Diyorlar ki appstore'da bir milyondan fazla uygulama var. Kaçı gerekli? Misal, bir uygulama yapmış adam telefonu havaya atıyorsun uygulama telefonun kaç sn. Havada kaldığını gösteriyor. Yada fan uygulaması adam oraya bir düğme koymuş. Basıyorsun telefon fan sesi çıkarıyor. Birde fart effect denilen uygulama var. Ne olduğunu söylemiyorum bile. Bunun gibi size söyleyeyim en az 200.000 uygulama var.. Wp'de de var diyeceksiniz ama yanılıyorsunuz. Microsoft o mağzayı ne yapıyor biliyor musunuz? Uygulamaları teker teker test edip sadece işe yarayanları koyuyor. E şimdi birinizde gelip bana Wp kötü, Nokia batık diyin..

bakalim..


