Sizce komik mi?

CABBAR

Üye
Bn glmdm .s .s .s

Kendimden nefret ettim böyle yazınca
 
Tepkiler: OttomaN TigeR
    Konu Sahibi
Bn glmdm .s .s .s

Kendimden nefret ettim böyle yazınca
Değil mi? Milletin manevi ve kültür değerlerini, hatta millet olabilme özelliklerini bünyesinde muhafaza edebilmemiz için gerekli olan dilimizi ne hale getirmişler, yazıklar olsun.

Dil; Bir milleti ayakta tutan, onun varlığını ve devamını sağlayan, millî şuuru besleyen, bir millete mensup olma hazzını veren ve bireylerini birbirine yaklaştırarak onlar arasında birlik yaratan unsur olarak dilin, millet hayatındaki yeri çok önemlidir. Öyle ki milletin varlığı, dilin varlığıyla mümkündür.
 

ismail

Üye

+++++++++ yazı da komik değil bence abi
 
hiç komik değil böyle kendini bilmez ergenler yüzünden güzel türkçemiz ne hale giriyor.
 

achambo

Üye
Böyle yazanları hiç sevmiyorum sinir oluyorum

ytmymydn bu ne şimdi alfabemiz 21 harf mi
 
3 defa okumak zorunda kaldim bunlara ergende denmez pek emo gibi ler.