Sizce Kazıkmı Yedim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sizce Kazıkmı Yedim
Telefonum 2.5 Yıllık Arka Kapak Faln Krıık Yan Yer Kırık ama asıl sorunum bataryaydı internetten almayı düşünyorduk ve bunu aldık 27$ 'a Sizce kazıkmı yedik
 

15baba

Üye
Bu parçalar dahilse yememişsin ama sadece bataryaysa fena uyyy
 

Emrgncy

Üye
Sadece batarya ise biraz pahalı almışsın
Fiyat aralığı 35 - 40 tl civarı
 

Ns_Lion

Üye
Tümü dahil se ucuz olmuş bile. ama sadece batarya ise yinede iyidir orjinal sonuçta.Hayırlı olsun güle güle kullan dostum.
 

Mert045

Üye
yok bence normal. Git bi nokia shoptan almayı dene 75 tl fiyat acarlar.
 
Orjinal bataryaya en az 40 50 lira fiyat çekiyorlar. Sen bu seti o fiyata aldı isen harika. Sadece bataryaya verdiysen bile gene çok iyi almışsın. Hayırlı olsun.
 

Oğuzhan

Üye
ben orjinal bataryayı 40 tlye aldım bir yerde 55 tl dediler
 

covar

Üye
hayırlı olsun dostum
 
Hangi kerizmiş bu yaw Birde Biz Alsaydık
 
kazık yok karlı bir alışveriş olmuş hayırlı olsun
 

ZaZuM

Üye
iyi almışsın gardaşım hayırlı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...