geçersiz uygulama hataysı verdi..sanırım 240x320 ekranlara uymlu değildi..çözüm yok mu?
Seninle pek muhabbetimiz olmadı, ama olsun iyi biri olduğun aşikar.

KesinlikleEvet muhabbetimiz olmadı ama yardımseverim dimi![]()

Ufak tefek sohbetlerimiz oldu
İyidir kayahan ya terbiyelide ayrıca,Gereksiz bi yorumunu görmedim (Gereksizler Hariç)
Paylaşımlarıda güzel yani![]()

Senin yaş kaçtı kardeşim mobildeyim yazıyorsa da göremiyorum![]()

Bence kayahan14 adamın dibidir dibi![]()
![]()

