Sizce kayahan14 nasıl biri

Sponsorlu Bağlantılar

OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Seninle pek muhabbetimiz olmadı, ama olsun iyi biri olduğun aşikar.
 


dedeminoglu

dedeminoglu

Üye
nokia 6300 için 240x320 unutmazsan sevinirim
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
iyi birisi .yalnız o yedi tl yi bana atıp 2 gün sonra sona ercek internet paketimin yenilenmesini saglayabilirse melek gibi adam yahuu :D
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
up up
 
Legendary.

Legendary.

Üye
Ufak tefek sohbetlerimiz oldu :)
İyidir kayahan ya terbiyelide ayrıca,Gereksiz bi yorumunu görmedim (Gereksizler Hariç :ehe)
Paylaşımlarıda güzel yani :oke:
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Up :hmmm

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
Legendary.

Legendary.

Üye
Kayahaann :sarıl: Severim kendisini :gul: Kardeşimsin :oke:
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Ben seni sevmezmiyim kardeşim :sarıl: sanal alemlerin cana yakın dostlarından :D
 
x-scarface

x-scarface

Üye
Pek fazla yakından tanışmıyoruz ancak duyarlı yardımsever ve saygılı biri olduğunu biliyorum.
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Nerden biliyorsun :D senin konuna geliyorum :)
 
x-scarface

x-scarface

Üye
Senin davranışlarından konuşmalarından tabiki de. Yoksa değilsinde bize ayak mı yapıyon sopa:
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Bilmem o sana kalmış bir şey kimse ile saygısızca falan konuşmadım laubalilik fazla yok aramın iyi olduğu kişilerle belki saygılı olduğumu düşünüyorum sinirlenerek yazdığım bir kaç mesaj var ama beni gerçekte görün :zong:
 
x-scarface

x-scarface

Üye
Senin yaş kaçtı kardeşim mobildeyim yazıyorsa da göremiyorum :bilmm
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Bence kayahan14 adamın dibidir dibi :oke: :alkis
 
x-scarface

x-scarface

Üye
Tabiki öyle :evet:
 
x-scarface

x-scarface

Üye
Abi demen vs mühim değil güzel kardeşim bu kadar küçük yaşta olgun olman ve davranmana şaşırdım.Ben 23 yaşındayım.
 


Üst Alt