Öneri Sizce İphone 6 almalımıyım?

    Konu Sahibi
Sizce İphone 6 almalımıyım?
Merhaba arkadaşlar ben 3 aydır note 4 kullanan biriyim çokta memnunum. Ablam iphone 6 aldı fakat benim note 4 ün kamerasını daha çok beğendiği için takas önerdi. Zaten benim için kamera pek önemli değil. Samsungun güncelleme sıkıntısı bana kafayı yedirtti. Sizce iphone 6 ile değiştirmelimiyim. Benim için performans önemli. İphone 6 kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
 
Boyutu uygunsa takas et gitsin performansı süper
 
Takas et gitsin.
 
    Konu Sahibi
Hafıza sorun çıkarır mı sizce
 
Tele müzik video falan hiç yüklemem sadece uygulama ve fotoğraf alan kaplar. Tel 16 gb bide
Bilgisayara aktarırım dersen sıkıntı yok. Yani istersen takas et. Hafıza yetmez dersen ileride telefon 32 gb ve üstü bir modelle takas edersin. [emoji2]
 
    Konu Sahibi
Eyvallah ben araştırmalara devam edeyim kararımı vereyim
Başka önerisi olan varmı ?
 

PriZm

Üye
Bence kesinlikle takas etme.
 
kesin yap samsung pişmanlıktır
 

0MG90

Üye
Ablası sonuçta takas etsin ne olacak. Olmadı geri verirsin.
 
Tepkiler: avast
ben lg g3 32 gb lıkdan 6 plusa geçtim telefonmuş gerçekten .

lg den öncede samsung kullandım aman bir daha samsung mu dedim .

ıphone de hayat var bee
 
Tepkiler: androtik12