Anket Sizce Hangisini Almalıyım?

Sizce Hangisini Almalıyım?

  • Iphone 5s

    Kullanılan: 3 11.5%
  • Sony Xperia Z3

    Kullanılan: 9 34.6%
  • Sony Xperia Z3 Compact

    Kullanılan: 3 11.5%
  • Htc One M8

    Kullanılan: 2 7.7%
  • Samsung Galaxy Note 4

    Kullanılan: 9 34.6%

  • Kullanılan toplam oy
    26
    Konu Sahibi
Sizce Hangisini Almalıyım?
Yukarada belirttiğim telefonlardan bir tanesini alacağım. Daha önceden Note 4 kullandım ama satmak zorunda kaldım. Şimdi yeniden bir tane alacam birkaç gün sonra sizce hangisini almalıyım. Beklentim ilk ekran boyutu önemli değil. Telefonda donma kasılma asla istemem. Oyun oynarım ama çok değil şarjı uzun gitmeli. Kamera pek umrumda değil ama kötüde olmasın. Az sorunlu bir cihaz istiyorum beni garanti ile uğraştırmasın ve beni en az iki yıl götürmeli
 
Son düzenleme:
Seçeneklere Note 4 koymasaydın keşke. zira istemediğini açık bir şekilde belirtmişsin zaten.
 

sLeepLe

Üye
Beklentilerini yazarsan daha iyi yardımcı olur herkes
 

azattt

Üye
en iyisi z3'tür batarya konusunda sağlamlık performans kalite olarak Z3 diğerlerinden bir adım önde. Sonraki tercihim htc m8 olur fiyatı daha uygun. Fiyat sorun değilse Z3
 
Tepkiler: androtik12

Murat Alper

Moderator
xperia z3 al bence şarj bakımından çok iyidir arayüzüde çok iyi ve hızlı
 
Tepkiler: androtik12

sLeepLe

Üye
oyun oynuyosan 5s şarjı sana sıkıntı yapabilir ama normal kullanımda bana gayet yetiyo. kasma istemiyosan samsungdan uzak dur arayüzü yüzünden kasma yapabiliyor ilerleyen zamanlarda. m8 güzel cihaz elime alıp kullandığım oldu hoşuma gitti. z3 hakkında pek fikrim yok. garanti konusunda apple seni üzmez teknik servisi çok iyi
 
Tepkiler: androtik12
Seçeneklere yazmamış olmanla birlikte...

Eğer donma , kasma beklemiyorsan, stabil olmasını istiyor isen
Lumia 830,930, 1520 bulursan al, ya da yeni gelecek lumia 640 ları bekle..
 
    Konu Sahibi
Seçeneklere yazmamış olmanla birlikte...

Eğer donma , kasma beklemiyorsan, stabil olmasını istiyor isen
Lumia 830,930, 1520 bulursan al, ya da yeni gelecek lumia 640 ları bekle..
Windows mağazanın yetersizliği yüzünden düşünmüyirum
 
Z3 kullaniyorum kasma 0 sarj skntisi hic yok. Kamera ozellikleride cok guzel. Zaten sarj skntisi olmasin diyosan z3.
 
Tepkiler: androtik12

ANIL

Admin
Note 4 hakkında ne düşünüyorsun kullanmışsın?
 
    Konu Sahibi
Note 4 hakkında ne düşünüyorsun kullanmışsın?
Note 4 gerçekten mükemmel cihaz. Kullandım ve hiçbir sorun yaşamadım. Lakin 6 sene boyumca samsung kullandım artık touchwizden çok sıkıldım. Üsteki listeye koymamın sebebi eğer daha iyi cihaz çıkarsa ona yönelmek yok eğer çıkmaz ise tekrar note 4 alcam
 
Aslında burada iPhone 5s dışında tüm telefonların bataryaları seni üzmez.Benim tavsiyem Htc One M8 olur.Sense arayüzü ve telefonun tasarımı bana göre bir adım önde.z3,z3c,m8,note 4 hepsi performanslı cihazlar.Tasarım ve arayüze göre seçimini yapabilirsin
 
Tepkiler: androtik12
Windows mağazanın yetersizliği yüzünden düşünmüyirum

Bu düşünce klasikleşmiş bir şehir efsanesi, şu anda mağaza yetersizliği yoktur. Günden güne de gelişiyor.
Aldıktan sonra pişman olursan ben aldığın telefonu geri alırım ) ) ) )
 
Tepkiler: Aybin.Kilic
    Konu Sahibi
Bu düşünce klasikleşmiş bir şehir efsanesi, şu anda mağaza yetersizliği yoktur. Günden güne de gelişiyor.
Aldıktan sonra pişman olursan ben aldığın telefonu geri alırım ) ) ) )
Hahah eyvAllah kardeşim Ben wp yi wp10 yerli yerine oturduğu zaman almayı düşünüyorum gerçekten wp10 harika bide şu ios ve android uygulamalarını taşısınlar kesin geçecem ama bana şimdi 1,5 2 yl götürecek bi cihaz alsam yeter
 
Tepkiler: bozkirdangelen
arkadaşım sana şunu söyliyim benim telefonum Samsung Galaxy ALPHA ve sony xpreia z3 ün kamersından gerçekten çok çk daha iyi xperia nın 20 mp alpha ' nın ki ise 12 mp olmasına rağmen alpha daha net fotoğraflar çekiyor nedenini anlamadım bizzat kendim test ettim.
 

azattt

Üye
sayısal değerler Önemli değil Onlar boyutu gösterir. Iki fotoğrafı da aynı ekranda bilgisayarda karşılaştırmak daha iyi sonuç verir.
 
Tepkiler: ByEmre221