SizCe HαngisiNi αLαyımm??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
SizCe HαngisiNi αLαyımm??
Iyi Günler;


ArkadaşLar teLefon aLıcam Sizden Öneri & Tavsiye aLmak istedim.

ÖzeLLikLer: 3G, yüksek çözünürlüklü kamera, android olabilir, dokunmatik-tuşlu farketmez, internette süper kasmadan girebilsn, wifi, filmleri kasmadan izlensin, oyunları kasmadan açabilsn, vs vs.


Marka; Farketmez.



Bütçe: 4OO

Önerilerinizi BekLiyorum, Bu Cumartesi Almayı Düşünüyorum
 
BU fiyata zor en az 500 tl gözden çıkaracaksın yada 2. El alacaksın. Zaten telefon firmaları hep uyanık 1 özellik varsa diğer güzel bir özellik olmuyor. Ama 200 Daha ekleyerek samsung galaxy s advance alabilirsin.
 

hurol1

Üye
Galaxy gio ya bak- - - Eklendi - - -2.el bak bu fiyata o özellikte 0telefon bulamazsın
 
Yaza kadar biraz daha artırabilirsen belki.
 
    Konu Sahibi
Öneriler için saolun arkadaşlarlar. 450'ye zorlayabiliriz
 

hurol1

Üye
450ye bulursan en iyi galaxy mini 2

- - - Eklendi - - -

450ye bulursan en iyi galaxy mini 2
 

Seglopsi

Üye
kardesim o fiyata bulabilirsen samsung galaxy s i9000, oneririm. 450-500 liraya ikinci el bulabilirsin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...