sizce hangi üniversite

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
sizce hangi üniversite
330 puan aldım ve işe girme imkanı olan bir bölüm söylememizi rica ediyorum
 
Daha açık anlatırsan yardımcı olabilirim Bölümün ne (Sayısal, Eşit Ağırlık, Sözel) ? Sıralaman kaç ygsde ? İkinci bölüme girmeyi düşünüyor musun (LyS ye) ?
 
evet daha ayrıntılı bi bilgi olsa yardımcı oluruz biz de üniversite okuyan adamız sonuçta
 
    Konu Sahibi
eşit ağırlık tan yani ygs 5 ten 330 aldım
 
Eğer okul puanın iyiyse ikinci öğretim okul öncesi öğretmenliğine gidebilirsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...