Tavsiye sizce hangi telefonu almalıyim :)

Sponsorlu Bağlantılar

heathrow

heathrow

Üye
ikinci el moto g olabilir discovery de bakabilirsin.
 


kaanpalaz

kaanpalaz

Üye
Gm discovery düşün derim bulabilirsen o fiyata
 
Davut420042

Davut420042

Üye
Bence Paranı Biriktir. En İyisi 13mp Arka 2.1mp Ön Kamersıyla 128GB'a Kadar Yükseltilebilir Dahili Depolama Birimi HD 5.5" Ekranıyla LG G3. Çooook Özelliği Var. Şu An 1.799TL Ama Düşer :)
 
serif55

serif55

Üye
Adam 500 lira diyor sen 1800 lira diyorsun biriktirse bile nereye kadar :) kamera konusunda çok başarılı değil ama Moto G al derim kardeşim Real Merkette 600 TL ye vardı 1 2 hafta önce
 
çaminci

çaminci

Üye
Asus zenfone 4
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Zenfone 4 bi güncelleme alcak gerisini alir mı bilmem
 
Invoke

Invoke

Üye
Moto G veya zenfone.
 
gutihaz1

gutihaz1

Üye
su telefona ne dersin bir bak istersen



 
siepls13

siepls13

Üye
git discovery lere bak 0 zor ama 2.el bulursun piyasada çok güzelde telefondur ben zenfone dan önce kullanıyordum
 

furkankaya559758

Üye
Bence 150 TL daha katıp Motorola Moto G al. Alamazsan Lumia 520 veya 525'e bak.
 

bozkurtlu85

Üye
Ben de 500 tl ye kadar Kızkardeşim e telefon bakıyorum. LG L70 ve lumia 720 fena deil gibi ama lumia Bana bile zor geliyo o hiç kullanamaz heralde.
 


Üst Alt