<div class='quotetop'>(aTTra @ Dec 26 2005, 07:52 PM) [post=237963]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(Mc_Kin @ Dec 26 2005, 07:47 PM) [post=237959]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
yaw arkadaslar N70 de Radio Dinlenmio mu gprs siz...
[/b][/quote]
Yav dinleniyor, ama Visual Radyo GPRS'e bağlanmadan dinlenemiyor. K750i,W550i,W800i'de ise kendi özelliği yani GPRS'e felan bağlanmadan dinleyebiliyorsunuz Visual Radyo'yu
Visual Radyo = RDS
[/b][/quote]
AMa Ben Bişi Anlamadım Yani Virsual Radio ne v.s v.s detaylı anlatırmısız...