Sizce En Iyi Radyo Hangisinde ?

Sponsorlu Bağlantılar

onur_poy

Üye
    Konu Sahibi
Sizce En Iyi Radyo Hangisinde ?
3230
n70
6230i
k750i
w550i
k700i
w800i
işportadan 1 lira ya aldığınız radyo
 


RockFord Fosgate

Üye
N70 cunku vısual radyo+k750 cunku rds radyo
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
k750-w800-n70-3230..
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Van_hoijdonk
 

aTTra

Üye
K750i - W800i - W550i daha sonra N70 - 3230

Çünkü N70 ve 3230'ta Visual Radyo'yu GPRS ile dinliyorsunuz. K750i - W800i - W550i'de ise RDS kendi özelliği.
 
amedian

amedian

Üye
duzeltme ; atra n70 te gprs e gerek yok radyo icin.
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Evet yok , dikkat ettiysen , N70 - 3230 - 6230i gibi Visual Radio kullanan telefonlarda Visual Destek için GPRS'e ihtiyaç var.
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
-w800-N70-K750-
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Radioda n70 neyse 3230'da aynısı..
 

aTTra

Üye
<div class='quotetop'>(amedian &#064; Dec 26 2005, 03&#58;39 AM) [post=237405]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
duzeltme ; atra n70 te gprs e gerek yok radyo icin.
[/b][/quote]

Hah? Kendi kullandığın telefonun özelliğini bilmiyorsan ben ne yapayım yaw? İyice araştırda gel kullandığın telefonun özelliklerini ondan sonra karşıma çıkta yorum yap..
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
n-gage eskisehirde 20 kanal hafızasının hepsi doluydu walla muthıs çekio çıkışlarda malum
 

aTTra

Üye
<div class='quotetop'>(DeLmIrA &#064; Dec 26 2005, 07&#58;11 PM) [post=237932]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
n-gage eskisehirde 20 kanal hafızasının hepsi doluydu walla muthıs çekio çıkışlarda malum
[/b][/quote]

Çıkışlar değil " Çıkış "
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
aman iyi yaa
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Dün ilk defa elime N-gage aldım Benim D600&#39;ün yanında laptop gibi duruyo çook büyük ve yine mp3 dinleyemedim yaaa
 

aTTra

Üye
<div class='quotetop'>(ChaLLenGeR &#064; Dec 26 2005, 07&#58;29 PM) [post=237947]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Dün ilk defa elime N-gage aldım Benim D600&#39;ün yanında laptop gibi duruyo çook büyük ve yine mp3 dinleyemedim yaaa
[/b][/quote]

Zaten N-Gage&#39;de MP3 dinleyseydin, D600&#39;ün yüzüne bakmazdın MP3&#39;den dolayı
 
Kin_ittifak

Kin_ittifak

Üye
yaw arkadaslar N70 de Radio Dinlenmio mu gprs siz...
 

aTTra

Üye
<div class='quotetop'>(Mc_Kin &#064; Dec 26 2005, 07&#58;47 PM) [post=237959]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
yaw arkadaslar N70 de Radio Dinlenmio mu gprs siz...
[/b][/quote]

Yav dinleniyor, ama Visual Radyo GPRS&#39;e bağlanmadan dinlenemiyor. K750i,W550i,W800i&#39;de ise kendi özelliği yani GPRS&#39;e felan bağlanmadan dinleyebiliyorsunuz Visual Radyo&#39;yu

Visual Radyo = RDS
 

fb_olgac

Üye
s700i niye yok oda ii çalıyo
 
Kin_ittifak

Kin_ittifak

Üye
<div class='quotetop'>(aTTra &#064; Dec 26 2005, 07&#58;52 PM) [post=237963]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(Mc_Kin &#064; Dec 26 2005, 07&#58;47 PM) [post=237959]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
yaw arkadaslar N70 de Radio Dinlenmio mu gprs siz...
[/b][/quote]

Yav dinleniyor, ama Visual Radyo GPRS&#39;e bağlanmadan dinlenemiyor. K750i,W550i,W800i&#39;de ise kendi özelliği yani GPRS&#39;e felan bağlanmadan dinleyebiliyorsunuz Visual Radyo&#39;yu

Visual Radyo = RDS
[/b][/quote]


AMa Ben Bişi Anlamadım Yani Virsual Radio ne v.s v.s detaylı anlatırmısız...
 

aTTra

Üye
Ya Visual Radyo&#39;yu açtığında o anda dinlediğin kanal destekliyorsa, ekranda kanalın verdiği bilgiler geçiyor. Mesela şarkıcı ismi - şarkı ismi gibi..

Hiç görmedin mi son çıkan araçlarda RDS sistemi vardır, radyo kanalından gelen bilgiler aracın ekranında gözükür.. İşte bu da onun gibi birşey.

Demek istediğim şu Visual Radyo N70, 3230&#39;da GPRS&#39;li yani ücretli.. K750i, W550i, W800i&#39;de ise ücretsiz.. Kendisi zaten gösteriyor ekranda radyo bilgilerini..

Anlatabildim mi?
 


Üst Alt