sizce de gutı gelir mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
sizce de gutı gelir mi?
"Guti gelirse, benim için kötü olur"

Fenerbahçe'nin İspanyol futbolcusu Daniel Güiza, İspanyol spor gazetesi Marca'ya yaptığı açıklamada, "Türkiye'de, Guti'nin transferi için çılgına döndüler" dedi.



Marca gazetesi, Galatasaray kulübünün yalanlamasına rağmen Guti’nin sarı kırmızılı kulübe gitme olasılığını gündeme getirmeye devam ediyor. Marca gazetesine telefonda açıklama yapan Güiza, "Türk liginin, Guti gibi kaliteyi yükselten büyük futbolculara ihtiyacı var. Guti’nin transferi benim için kötü bir haber olur, çünkü rakibimiz için lüks bir güçlenme" ifadelerini kullandı.

Güiza, Türkiye’deki futbola ilişkin "Çok boş alan bırakılarak oynanıyor, takımlar sahaya çok geniş yayılıyor ve defans, orta saha, hücum arasında kopukluklar var" değerlendirmesini yaptı.

Guti’nin kalitesiyle, vereceği derin paslarla Türk futbolunda oynamayı başaracağını kaydeden İspanyol futbolcu, İstanbul için ise "Kışları çok soğuk olsa da burada güzel yaşanıyor. Taraftar da her zaman senin arkanda" yorumunda bulundu.
 


enestalha61

Üye
Ölümüne TS ............. BİR SEVDADIR TRABZON BİR EFSANEDİR TRABZONSPOR.......
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
güldürmeyin yaaa..
 
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
nedenmiş moderatörüm :D türkiyenin en iyi transferlerini gs yaptı aaa pardon fener guızayı aldı :D
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
en iyi transferlerini mi gene gülesim geldi şimdi..:ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Gelirse , hemen kaçar .
Kendine yazık eder . Gelmesin . :ehe
 
'Davut

'Davut

Üye
hiç belli olmaz...Geldi mi gelir...:)

Umarım gelir...
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
gelsin tabi ya bide yanına qaresma gelirse süper olur tutamazlar bizi
 
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
yani neden gülüyon yani geovanni baros kewell neıll bu oyuncular boru deil yani :D
 
Caine

Caine

Üye
15 yıl real gibi bir klüpte istisnasız kesintisiz oynayan bir adamı kim istemez :) hem neden gelmesin ki? yeterki maddiyatta karşıla ve istediklerini ver. zaten son demlerinde ve yeni bir ulke ve yeni bir klup istediğini kendide söylemiş ama gelecek yıl buyuk ihtimal morionhu realin teknik direktörü olur ve gutinin gelecegini o belirler. adamın 1 yıllık kontratı daha varmıs. morinho kal derse kesin madridte kalır :)
 
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
belli olmaz ama Türkiye ye gelse daha iyi olur :D
 
Silinen Üye 566228

Silinen Üye 566228

Kapalı Hesap
gelse güzel olur kimse hayır demez.....
 
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
evet aynen :D
 
ouSahin

ouSahin

Üye
Mor fomanın hakkını veriyor cimbom :) ilk Baroştu şimdi Guti :)
 
Caine

Caine

Üye
ousahin sen istersen birde serhatlarını, tuncaylarını, tarıklarını, bersnasticklerini arat googlede :) fenerli olduğun her halinden belli o yüzden sizinkileri yazdım. pek resim bulamazsın cunku kaybedildiler. bir baros veya guti kAdar buyuk futbolcu olsalardı insan içine bile çıkmazlardı. biz burda futbol sohbeti yaparken kalkıp böyle saçma sapan alakasız fotolar koymanın amacı ne? iş erkeklikse merak etme tr nin en erkek en delikanlı taraftarıdır gsliler ama neyse. sen böyle kendine çocukça mor formalar falan oyalan dur. nede olsa acınız daha taze ve uzun zaman geçmez. bu arada şu artık utanıp giymediğiniz turkuaz egzotik renklerde baya hoştu. yakışır :) anlamışsındır
 
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
Mor fomanın hakkını veriyor cimbom :) ilk Baroştu şimdi Guti :)
kıskanmayın yaaa :D

--------------- Ekleme ---------------

ousahin sen istersen birde serhatlarını, tuncaylarını, tarıklarını, bersnasticklerini arat googlede :) fenerli olduğun her halinden belli o yüzden sizinkileri yazdım. pek resim bulamazsın cunku kaybedildiler. bir baros veya guti kAdar buyuk futbolcu olsalardı insan içine bile çıkmazlardı. biz burda futbol sohbeti yaparken kalkıp böyle saçma sapan alakasız fotolar koymanın amacı ne? iş erkeklikse merak etme tr nin en erkek en delikanlı taraftarıdır gsliler ama neyse. sen böyle kendine çocukça mor formalar falan oyalan dur. nede olsa acınız daha taze ve uzun zaman geçmez. bu arada şu artık utanıp giymediğiniz turkuaz egzotik renklerde baya hoştu. yakışır :) anlamışsındır
:oke::oke:
 

Benzer Konular

Kingmortall
Cevap
0
Görüntüleme
485
Kingmortall
Kingmortall
Cevap
2
Görüntüleme
556
Haydar
tragedie
Cevap
2
Görüntüleme
518
Nadir
tragedie
Cevap
0
Görüntüleme
409
tragedie
DiaBLoS
Cevap
4
Görüntüleme
624
Mert


Üst Alt