sizce bu telefon nasıl alınır mı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cyber

cyber

Üye
    Konu Sahibi
sizce bu telefon nasıl alınır mı



bu telefon sizce iyi mi
 


Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Telefon Çok İyi Fakat 2. Eline 650 Lira Verilmez.
Bimeks'te 736 Lira sıfır :)
 
cyber

cyber

Üye
    Konu Sahibi
16 gb hafıza kartı var ve getsiz 600 e bırakabileceğini söyledi
 
backwater

backwater

Üye
100 daha koysan sifirini alirsin
 
alien97

alien97

Üye
Ben tavsiye ediyorum almalısın.

- - - Eklendi - - -

bak 750 liraya sıfırını al yanında 8gb class2 hafıza kartı veriolar zaten
8 gb veriyor demişşinde bende ve çoğu kullanıcıda 2 gb kart çıkıyor içinden o neo için olmasın.
 
cyber

cyber

Üye
    Konu Sahibi
o kadar yok ki işte c6-01 imi satcam bunu alcam sıfır mı almalıyım
 
JOURNALIST

JOURNALIST

Üye
Dostum 100 lira daha bul 0'ını al.
 
enes-1907

enes-1907

Üye
Ben tavsiye ediyorum almalısın.

- - - Eklendi - - -


8 gb veriyor demişşinde bende ve çoğu kullanıcıda 2 gb kart çıkıyor içinden o neo için olmasın.
pardon ya ben neo aldım da dedim herlhalde neoya 8 veriolar neo v yede aynısından verirler
 
cyber

cyber

Üye
    Konu Sahibi
öyle görünüyor ki sıfır alcam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

bilisimler
Cevap
2
Görüntüleme
315
DarkredBlue61
0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı
z.ibra
Cevap
9
Görüntüleme
1K
z.ibra
TheStRoNg
Cevap
16
Görüntüleme
871
DarkredBlue61


Üst Alt