Sizce bu ingilizce eğitimi nasıl olur ?

Sponsorlu Bağlantılar

maxithe

Üye
    Konu Sahibi
Sizce bu ingilizce eğitimi nasıl olur ?
Arkadaşlar size bir kaç konuda danışmak istiyorum, ingilizce eğitiminde sizce hangi yol izlenmeli. Okulda aldığım ingilizce eğitiminin gerçekten hiç bir anlamı yok, belkide var ama yıllar önce kendimizi ingilizceye vermediğimizden dolayı şuan çok pişmanlık içerisindeyim. Sizde online ingilizce eğitimleri veren ingilizce kurslarından eğitim almak faydalı olacakmdır ?


Hiç ingilizce bilmeyen biri sizde karşılıklı konuşarak ne derece ingilizce öğrenebilir ?


ve bu sorulara karşılık şu siteyide incelemenizi istiyorum, konusarakogren.com , ucuzingilizce.com bu siteler online ingilizce eğitimi veren sistemin sayfaları. Sizce burdan ingilizce eğitimi alsam faydasını görürmüyüm ?
 
HeavyXS

HeavyXS

Üye
Şuan 15 yaşımdayım . Fena değil İngilizcem yabancı biriyle konuşabilirim telaffuzum kötü olsada, alt yazısız the simpsons izleyebilirim. Yani adama biyoloji dersi veremem İngilizce, fakat bu tür şeyler yapabilirim . Cnbc-e dizileri de ağır geliyor ama arada bir çeviri hatalarını buluyorum altyazılı izlerken.İngilizcem nasıl mı gelişti? 7-8. sınıfların sonunda yazın online oyunları Türklerle oynamadım. Olay bu. Hani adamla muhabbete başladın. Havadan sudan konuşacaksın . Ama bir iki bir şey bilmen lazım . Sözlüge bak öğren . Örnegin ben şimdi havadan sudan demeyi bilmiyorum İngilizce böyle arada fark ediyorum . Sözlükten bak öğren ( bazı şeyler örnegin bu sözlükte olmaz ama bilen birine soracaksın ) . İlkokul 8e kadar ödevlerimi yaptım o kadar . 9 dayım bu sene 9 bitti . İngilizce yeni bir tek "have to" öğrendim. Bu sene bomboş geçti . Tüm ilkokul senelerim böyle olsa İngilizce 0 olurdu . 0 dan İngilizce öğrenmekse bence önce şu müfredattaki şeyleri ögren tüm senelerdeki yeter de artar, cümle kalıpları ve basit fiiler öğren online oyunda konuşmaya başla. Konuşarak öğrenemezsin. Çünkü bilmiyorsun ki ? Öğrenirken de yanlış öğrenme riskin var. Kelime yazılışları falan gıcık biraz da alışınca normal geliyor . İnternetten site bulursanız söyleyin benim de Almanca rezalet . Biz bu sene Solutions Türkiye diye bi zıkım aldık 65 liraya . Fena değildi de işte ben bildigim işin işe yaramadı sen bak belki sana yarar.
 

Benzer Konular

westmoreland
  • Kilitli
Cevap
7
Görüntüleme
4K
Bay H
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
1K
Haydar
Marco Laren
Cevap
9
Görüntüleme
5K
Bruce Lee QQ


Üst Alt