Sizce alıyımmı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sizce alıyımmı?
Arkadaşlar. Android bir telefon almak istiyorum. Xperia Ray düşünüyorum. Sizce alayımmı?

Bu Konu Mobil Sürümden Açıldı
 
Hoşuna gittiyse idare eden bir cihaz neden olmasın. Şimdiden hayırlı olsun
 

-Emre

Üye
Fiyat araligi soyle yardimci olalim baska cihazlar da olabilir

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
kardes ben 500- 750 tl arası bişey istiyordum galaxy w de karar kıldım yarın alcam inşallah .. emre kardes sen memnunmusun tel den ..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...