Güncelleme yapılması gerektiği için yayınlanır. Yüklenmesi gerekmiyorsa sizce neden böyle bir güncelleme yayınlansın? Bir işe yaramasa çıkmaz. Ne içerdiğini öğrenmek için ayarlar-->genel-->yazılım güncelleme --> daha fazla bilgi kısmından detaylara ulaşabilirsiniz. Sizin için yapılıyor güncellemeler. Boşa değil
Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA 512 MB RAM!! --> MS, NOKİA )]