sizce 6233 mü n80 mi

Sponsorlu Bağlantılar

n80 mi 6233 mü


  • Kullanılan toplam oy
    6
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yemoliha

Üye
beyler tartışmasız n80 buarada 6233 ün 3g si var arka kamerada
 


AHKE

AHKE

Üye
mustafa post kasmak noluyor ki?
 

byred55

Üye
Kıyas yapacak olursak + ve - ler

n80 nin ekran çözünürlüğü daha iyi
n80 nin dahili belleği çook daha iyi (40mb)(6233 6 mb)
n80 in kamerası daha iyi(3mgpxl) (6233 2 mgpxl)
n80 nin zoomu daha iyi
6233 un şarjı daha çok gidiyor
6233 daha hafif
6233 3g desteği yok

Bunları göz önünde bulundurun ona göre alın ama bana sorarsasnız tartışmasız n80 ;)
bu cahıl arkdas saçmalamış 6233 de 3g mı yok cahıl arkadasım ? :S 6233deki cift hoparlör hıcbır telefonda yok.bir çin telefonundan kat ve kat daha fazla ses verıyor ve kalıtelı. bunudamı bılmıyorsun sayın arkadasım ?
 
mstf_l

mstf_l

Üye
bu cahıl arkdas saçmalamış 6233 de 3g mı yok cahıl arkadasım ? :S 6233deki cift hoparlör hıcbır telefonda yok.bir çin telefonundan kat ve kat daha fazla ses verıyor ve kalıtelı. bunudamı bılmıyorsun sayın arkadasım ?

Dostum sana cevap vermesi epey zor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt