Siz Olsanız..?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Siz Olsanız..?
Arkadaslar siz olsanız 6630 mu alırdınız k750i mi..?

Symbianı severim fakat,fazlada aramam tip olarak 2 side hoş..

Sizin görüşleriniz ne???
 

FrontmaN

Üye
K750 Benim tercihim hem kamerası hem de karizması bakımından ama eğer 2,el alacaksan nokialar temiz oluyor. Kararı sen vereceksin artık. Eğer temiz k750 denk getirirsen al derim.
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Ya işte sony ericsson 2.eli sakat iş evet haklısın,joistik falan çok çabuk bozuluyor..

2.el alıcam 6630'dan yanayım
 

ChavRash

Emekli Yönetici
K750 alırdım..
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
2.eli ne durumda şu sıralar K750 ' Nin..?

Bilgisi olan varmı..

(Spot vea garanti farketmez)
 

FrontmaN

Üye
Bir de alırsan garantili almaya çalış sonra başın ağrımasın.
 
nokiada 6630 alınacak tel ama ikisi arasında tereddütsüz k750 alırdım..
 

turgay89

Üye
arkadaslar k750 nin 2.el piyasası nasıl su an?? benim de aklımda bu aralar..
 
kesinlikle k750i 2.ci elini aradım bulamadım alan satmıyomu ne
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
6630'a Karar Verdim Arkadaslar..!
K750i 2.eli gerçekten bulunmuyor...
 
dostum sen gel k750 al pişman olmazsın..
 

G_Unit

Üye
kararını değiştirme we 6630 al derim ben
 
6680 i düşün derdim ama sen kararını verdiysen Hayırlısıı OLSUN dostum
 

ocu77

Üye
bende kullandım 750i yi ama maddi durumlardan dolayı geçen sene 450 ytl gibi fiyattan istemeden elden çıkartmak zorunda kaldım hala özlüyorum.Bu tel alışkanlık yapıyor...
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Arkadaşlar 6630 aldım,yorumlarını benle paylaşanlara teşekkür ediyorum..!

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...