Sivas'tan kangal getireceğim.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
    Konu Sahibi
yazık hayvana ya sırf hava olsun diye hayvanı telef ediyor adiler.
 


otostopçu

otostopçu

Üye
ankarada pek telef olacağını sanmıyorum sibirya anavatanı olduğu için soğuk iklime alışık ankaranın soğuğu sibiryayı kıskandırır ;) yazında iyi bir bakım ile ve cesar milan ın kitabına uyarsak çok rahat yaşayabilecek bir köpek husky
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
    Konu Sahibi
aynen ankara müsait
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
konuyu geç buldum ama olsun. Ben sivas divriğide oturuyorum. (ama köydeyim :D )
 
mstf_l

mstf_l

Üye
sibirya kurdu ( husky ) favorim :oke:

Aman deme ya. Bizim orda vardı bi tane az havlamıyo bana. Ordan geçerken ben hep üç buçuk ya bağlı değilse diye. :D


- - - Eklendi - - -

aldın mı kangalı, gökçen abi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt