sitedeki videoyu izlemek yrdm..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mak07

Üye
    Konu Sahibi
sitedeki videoyu izlemek yrdm..
arkadşlar iphone da safariden bi siteye girildiğinde örn;facebook ordaki bi videoyu izlemek için ne yapmamz gerekio???
 


mak07

Üye
    Konu Sahibi
o kadar kişide İphone var ve kimse bunu bilmiomu??
 

cancem1

Üye
tesekurler
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
kardeş bişi yapman gerekmiyor izleyemsin cunku iphone de flash yok yani vidoları izleyemesin eger vido youtubeden paylaşılmış ise acar kısacası you tubedeki videolardan hariç hiçbir videoları acmaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt