CoDeYs
Üye
-
Konu Sahibi
-
bende bu sıralar pek gırmıyorum. Ve bunun sebebı sıtedekı ortamın dagılmasıdır. 1 ay onceye kadar forumdan hıc cıkmazdım ancak herkes kendını banladı yada grmıyor. Benım ıcın onemlı olan dostlarımdı. Dostlar olmadan bı tadı yok sıtenın. Ancak yınede her fırsatta grecegım sıteye. Cunku maxı yı sevıyorum. Her ne kadar sorunları olsada
bu sorunlar yüzünden siteye girmeyen maxicep i gerçekden sevmiyordur o zmnsitede gerçekten emegi çok geçen arkadaşlarımız var ve onlarda artık ya banlıyorlar bu sorunlar yuzunden yada girmıyorlar
oguz hacı bı sen bı ben kaldik eskı tayfadan.
Bizi beğenmiyor eleman
kardeş öncelikle rekalm görmek istemiyorsan program var kurup
görmeyebilirsin daha aktif mod. mu
küfür edenler bulunup banlanıyor zaten
1 saat 2 saat geç ne fark ederki
bu sorunlar yüzünden siteye girmeyen maxicep i gerçekden sevmiyordur o zmn
oguz hacı bı sen bı ben kaldik eskı tayfadan.
bencede kaldırılmalıΕthnic;3483857' Alıntı:maxicep'e ilk uye oldugum zamanlar forum cok hareketliydi.. ozellikle symbian bolumundeki moderatorler cok aktifti.. ne bileyim nadir ,samsunspor ,mehmet, anl_tr..vb.. simdi ise actigin bir konu neredeyse bir iki gun onay bekliyor bolume bakacak moderator olmadigi icin.. yani eski aksiyon yok artik..
kendi kendine ban atma meselesine gelince.. bu ozellik siteye geldiginden beri forumda uye kalmadi.. bence bu ozelligin derhal kaldirilmasi lazim.. cunki insanlar en ufak bir sorunda bile duygusal davranip hemen kendilerine ban atabiliyorlar..
oncelikle iyi forumlar herkeze.
sitede maxi modifikasyon bolumu oluşturuldugundan beri dikkatimi çeken ordaki admınlerin cfwlerden anlamamlarıdır madem boyle duzgun bir bolum oluşturuldu neden anlayan kişiler degilde anlamayan kişiler orda yonetici oldular diger emek sarfedenlere hakzıslık olmuyormu acaba.
bazı yerlerde hala son mesaja adamlar küfür ediyor biraz daha aktifleri mod yapmalısınız.
ve sitedeki reklamlar gerçkten artık çok sorun oluyor siteye tıkladıgımızda 1 dakka kadar beklemek zorundayız başka bilgisayardan da denedim degişik taryıcıdanda denedim aynı fark yok ( not.admınler bizde yok demeyin oyle demniz biraz normal kaçar yanı )
sitede gerçekten emegi çok geçen arkadaşlarımız var ve onlarda artık ya banlıyorlar bu sorunlar yuzunden yada girmıyorlar hala konuştugumuz için biliyoruz ve daha fazla sorun soylemek olmaz.
eskiden tek takıldıgım yer burasıydı ama artık forumdada baya degişiklik olması gerekiyor emeklerın boşuna gitmemesi gerekiyor ( boşuna gitmez demeyin goruyoruz gittigini ) sitenın en aktıf uyelerı bile onlinesini kesiyorsa sorun var demektir.
ister konuya bir cevap verip kapatın biz cevap veremeyelım iste konuyu silin ister sınırsız banlayın siz bilirsiniz ama diger uyelerınde bu konuya yorum yazıp onlarında neler düşündügünü gürmelisiniz zaten banlılar olmasaydı konuya açıklık daha net olurdu ama ben kendi düşüncelerimi dile getirdim.
saygılar iyi forumlar
evet aynı sorunlardan bende muzdaribim bizim bölümün en aktifleri bile banlanıyor sonra şu reklam meselesi tamam para kazanacaksınız ama bu kadar fazla ki 2008 de böyle değildi burası çok iyi hatırlıyorum ve şu mobil moddaki kod hatalarının giderilmesi çok iyi olur
Εthnic;3483857' Alıntı:maxicep'e ilk uye oldugum zamanlar forum cok hareketliydi.. ozellikle symbian bolumundeki moderatorler cok aktifti.. ne bileyim nadir ,samsunspor ,mehmet, anl_tr..vb.. simdi ise actigin bir konu neredeyse bir iki gun onay bekliyor bolume bakacak moderator olmadigi icin.. yani eski aksiyon yok artik..
kendi kendine ban atma meselesine gelince.. bu ozellik siteye geldiginden beri forumda uye kalmadi.. bence bu ozelligin derhal kaldirilmasi lazim.. cunki insanlar en ufak bir sorunda bile duygusal davranip hemen kendilerine ban atabiliyorlar..
abi mesela şu da var bizim bölümde yani S^3 bölümlerini ayırdınız gayet iyi oldu ama hala düzgün konu açılmıyor mesela daha yeni konu kapatıldı iphone 4 vs N8 diye adam biliyor tartışma çıkacağını anca 4 sayfa tartıştı millet anca mod geldi de kapattı halbuki sürekli giren bir mod olsa bizim bölüme en azından tartışma başlatan mesajları siler uyarı yapar en son konuyu kapar bu daha iyi olur ama ekliyorum şu mobil temada ki kodlama hataları giderilirse çok iyi olur özellikle alıntı yaparken fark etmişsinizdir
Εthnic;3483979' Alıntı:yoneticilerin ozel yasantilari yuzunden forumda aktif olamamalari geyet dogal ve hosgoru ile karsilanabilir.. ama bunun yaninda ozel yasantisindan dolayi forumda aktif olamayan moderatorlerin yerine forumun aksamamasi adina en azindan gecici yoneticiler alinabilr.. ama yok hepsini ben hallederim diyorsan bizim icin hava hos...[/B]
abi mesela şu da var bizim bölümde yani S^3 bölümlerini ayırdınız gayet iyi oldu ama hala düzgün konu açılmıyor mesela daha yeni konu kapatıldı iphone 4 vs N8 diye adam biliyor tartışma çıkacağını anca 4 sayfa tartıştı millet anca mod geldi de kapattı halbuki sürekli giren bir mod olsa bizim bölüme en azından tartışma başlatan mesajları siler uyarı yapar en son konuyu kapar bu daha iyi olur ama ekliyorum şu mobil temada ki kodlama hataları giderilirse çok iyi olur özellikle alıntı yaparken fark etmişsinizdir
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?