Sistemim Nasıl?

Sponsorlu Bağlantılar

KAYIP-ADAM

Üye
    Konu Sahibi
Sistemim Nasıl?
Bugün sonunda sistem toplatıp aldım. Tamamiylen toplam fiyat 4500 tl etti işletim sistemiyle birlikte. Klavye , Mouse Hediye Geldi. Yarın Kasayı alacağım yarına toplanırmış.

Sistemim:
 


UpOneTR

UpOneTR

Üye
Oyuncu musun?
Yoksa mimari görselleme felan mı yapıyorsun? Sistemi ne için topladın

E okadar paraya tabiki güzel sistem şimdi yine şunun yerine şunu alsan diyen olacak ama hayırlı uğurlu olsun

Allah ısıtmasın fanları hep döndün inşallah ne mutlu oc yapıp hız aşımlarını yaşamalar dilerim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: KAYIP-ADAM
UçanOsman

UçanOsman

Üye
Bence oyuncusun baktığım kadarıyla güzel bir sistem,ama tavsiyem ekran kartı olarak Asus GTX960 Strix OC 4GB alman biraz daha iyi olur hem biraz daha ucuz
 
  • Beğen
Tepkiler: KAYIP-ADAM
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Oyuncu musun?
Yoksa mimari görselleme felan mı yapıyorsun? Sistemi ne için topladın

E okadar paraya tabiki güzel sistem şimdi yine şunun yerine şunu alsan diyen olacak ama hayırlı uğurlu olsun

Allah ısıtmasın fanları hep döndün inşallah ne mutlu oc yapıp hız aşımlarını yaşamalar dilerim :)
Oc o işlemci ile zor
Bus frekansı ile oynamakta pek iyi sonuç vermez
OC isteyen AMD ye geçsin
4.5GHZ stabil :cool:
 
  • Beğen
Tepkiler: KAYIP-ADAM

KAYIP-ADAM

Üye
    Konu Sahibi
Oyuncu musun?
Yoksa mimari görselleme felan mı yapıyorsun? Sistemi ne için topladın

E okadar paraya tabiki güzel sistem şimdi yine şunun yerine şunu alsan diyen olacak ama hayırlı uğurlu olsun

Allah ısıtmasın fanları hep döndün inşallah ne mutlu oc yapıp hız aşımlarını yaşamalar dilerim :)
Teşekkürler , Oyun amaçlı aldım :)

Bence oyuncusun baktığım kadarıyla güzel bir sistem,ama tavsiyem ekran kartı olarak Asus GTX960 Strix OC 4GB alman biraz daha iyi olur hem biraz daha ucuz
sistemi aldım şuanda :)
 


Üst Alt