Sistemim nasıl?

    Konu Sahibi
Sistemim nasıl?








ARKADAŞLAR PC'İM NASIL WİNDOWS 8 İ KALDIRIRMI?
 

Mr.Wick

Üye
idarellik bi sistem. performans beklenmesi zor. sanırım 4-5 yılı aşkın süredir kullanıyosun
 
    Konu Sahibi
ben degil kuzenim kullaniyor
 

Mr.Wick

Üye
windows 8 yükleyebilirsin. sistem gereksinimlerin uyuyo.
 
    Konu Sahibi
tam 1 saat once yukledim guzel oldu kadma donma yokda kuzenim dedi max payn e 3 rip i 12 gb acarmi diye sizce acarmi
 

Mr.Wick

Üye
ekran kartı yetersiz kalır ati radeon hd3400 max payne 3 ü açmaz. yani gereken fpsyi alamazsın daha düşük oyunlar dene
 
    Konu Sahibi
teşekkürler öneri için
 

Türe

Üye
Netbook niyetine kullanılabilir.
 

UpOneTR

Üye
quad core bi işlemci al gayet güzel bir pc olur kendisi ve win8.1 kurman performans artışı sağlayacaktır
 
    Konu Sahibi
Aslimda bunu ben alip ustune biraz eklemeler yapacagim
 
Ekran kartı ve işlemci değişse tamam bide ram artırdınmı on numara pc olur.