Şırnak'ta çatışma: 12 PKK'lı öldürüldü

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Şırnak'ta çatışma: 12 PKK'lı öldürüldü
Ağır silahlarla Irak'tan sızmaya çalışan PKK'lı grupla güvenlik güçleri arasında büyük çatışma yaşandı.
Genelkurmay Başkanlığı'ndan yapılan açıklamada, son günlerde terör örgütünün, Türk Silahlı Kuvvetleri birliklerine yönelik taciz ve sızma eylemlerinin yoğunlaştığı, Nisan ayı başından itibaren bu tarzda 13 eylem yapıldığı, eylemlerde zayiat meydana gelmediği belirtilirken şu bilgiler aktarıldı:





























GENELKURMAY AÇIKLAMA YAPTI



"12/13 Mayıs 2011 gecesi, Şırnak ili Uludere ilçesi güneyinde, Türkiye-Irak sınırında sınır güvenliğini sağlamakla görevli bir üs bölgesine hudut ötesinden yaklaşan kalabalık bir terörist grup tarafından sızma teşebbüsünde bulunulmuştur. Üs bölgesinde bulunan güvenlik güçleri tarafından sızma teşebbüsünde bulunan teröristlerin tespit edilmesi sonucu, teröristlerle sıcak temas sağlanarak bulundukları mevkiler destek silahları ile ateş altına alınmıştır.
 


ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Yaz geliyor. Sızıntılar artmaya başlıyor, umarım hep böyle erken davranılır.
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
12 köpek leşi
 
buketcik

buketcik

Üye
neylersen kendine edersin kendi kendine.
hiç bir suç cezasız kalmaz.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
gebersinler
 
arslansem

arslansem

Üye
Seçim öncesi eylemsizlik eyleme iyiden iyiye dönüşmeye başladı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt