-ŞıpSevdi- hani ''love is' diye başlar...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
-ŞıpSevdi- hani ''love is' diye başlar...





















"Aşk
her kalbin konuştuğu dildir."
"Aşk
küçük bir mucizedir."
"Aşk
kalbinizdeki bir şarkıdır."
"Aşk
bütün geceğinizi paylaşmaktır."
"Aşk
gözyaşlarınızın bazen okyanuslara dönüşmesidir."
"Aşk
kimi zaman akıl karıştırıcıdır."
"Aşk
geçmişi gömmeye karar vermaktir."
"Aşk
soğuk şeyleri sıcak kalplerde paylaşmaktır."
"Aşk
başucunuzda daima size bakan birinin bulunmasıdır."
"Aşk
sevgililer günü için kartpostal seçerken saatler harcamaktır
"Aşk
onun sevdiği müzik türünü anlamaya çalımaktır."
"Aşk
''farklı'' bir haftasonu paylaşmaktır."
"Aşk
gecikeceğiniz zaman telefonla haber vermektir."



geçmişten özlem duyduğumuz tatlardan biridir aşkın sakızı. en az tadı kadar içinden çıkan aşk tarifleriyle daha bir renkli hale gelmiştir hatıralarımızda… aşkı tarifi zor bir duygudur ve herkese göre değişebildiğinden sakızın içindeki aşk tarifleri öyle güzel tanımlamış ki herkese uyabilen tatlı aşk tanımları olarak aklımızda kalmıştır. şimdi devirin değişmesiyle, hayatımıza giren yeni kavramlarla aşkı yazmaya kalksak aşkın sakızı tadından çok uzak tarifler çıkacaktır. ‘aşk kontör aldığında paylaşmaktır’ , ‘aşk onun için arkadaşlık sitesindeki profilini iptal ettirmektir’, ‘aşk msn şifrenizi paylaşmaktır’ (bana güvenmiyomusuuun aşkıımm). böyle bir dünya zırvalıklar dolardı eminim. aşkı tanımlamak zor uğraştır sebebi de iki kişiyle yeri geldiğinde üç kişiye çıkmasıdır. (yakın, arkadaş akraba vs.). insan yeri geldi mi kendini tanıyamıyor aşk bu yönden yürütmesi zor bir gemi. (bu lafı yazayım bir kenara. tam aşkın sakızı tadında oldu). aşkın kahramanlarından olan kadını tanımak için ömrünü harcayan bir bilim adamın yaşamının yetmemesi olayını duymuşsunuzdur. birde erkeği de tanımlamaya çalışsaymış belki üç ömür yetmeyecekmiş. aşkın tarifi zordur ve devir değiştikçe bu zorluk yeni kavramlarla çığ gibi büyümektedir.



konu aşkın sakızından (şıpsevdi) açılınca aklımızda kalanlardan birkaçını da ekleyerek sonlandıralım yazımızı. binlerce düşünür, bilim adamı belki tanımlayamadı biz iki paragrafta hiç tanımlayamayız.

- aşk … hayatınızın yönünün değişmesidir.
- aşk … birlikte olmak için yanan bir istektir.
- aşk … işten eve gelirken onu düşünmektir.
- aşk … paranın alamayacağı şeyleri paylaşmaktır
 
  • Beğen
Tepkiler: lovestar, DiaBLoS ve Mehmet


-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
teşekkürler önceden çok alırdım bu sakızdan
 
Love Prince

Love Prince

Üye
teşekkürler küçükken alırdım bu sakızlardan :)
 

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
Rica ederim bide sulu goz vardı boyle agzını eksıtırdı:)
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Ben okuma bilmezken vardı bu sakız. Elime alır okurmuş gibi yapardım hangi mantıksa :ehe
ama favorim sulugözdü. Canım çekti şimdi ağzım sulandı :D
 
lovestar

lovestar

Üye
çok teşekkür ederim yaa.duygulandım :ağlarım::sarıl:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Ne kadar alırdık bu sakızdan ya
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Sulugöz ayrı bir güzel :)
Halen de çiğnerim valla .. Şıpsevdi diye bir arkadaşımıza lakap takmıştık bu sakız yüzünden , hem de özellikleri bakımından :)
Teşekkürler , Berlin ..
 
Progressivity

Progressivity

Üye
rica etsek turbo sakızlarının araba resimlerini de bula bilin mi :D
 
Progressivity

Progressivity

Üye
yok latife olsun die dedim zaten tebrik ederim güzel çalışma :)
 
'Davut

'Davut

Üye
Bir ara koloksiyon yapmaya başlamıştım ....ne günlerdi be....
 
huri$

huri$

Üye
sabah ekmek almaya gittigimde para ustunu hep bundan alirdimcok guzel gunlerdi gercekten yaa:ağlarım:
berlinim te$ekkurler bir anlikta olsa cocuklugumuza ziyaret ettik guzel konu :oke:
 
arslansem

arslansem

Üye
Ben o alttaki cümlenin üç noktayla başlamasını hep bi seri cümle topluluğu olduğunu düşünürdüm.Halbuki başlangıcı yukarıda yazılı olan aşk kelimesiymiş.Çok geç farkettim :kop:
 

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
sabah ekmek almaya gittigimde para ustunu hep bundan alirdimcok guzel gunlerdi gercekten yaa:ağlarım:
berlinim te$ekkurler bir anlikta olsa cocuklugumuza ziyaret ettik guzel konu :oke:

rica ederim ne mutlu bana...

Ben o alttaki cümlenin üç noktayla başlamasını hep bi seri cümle topluluğu olduğunu düşünürdüm.Halbuki başlangıcı yukarıda yazılı olan aşk kelimesiymiş.Çok geç farkettim :kop:

alemsin semihcim güldürdün beni...
 
Progressivity

Progressivity

Üye
aşk şıpsevdide yazanın aksine tamamen tek taraflı ve egoların tatmin edildiği sürece hiç bir sorunun çıkmadığı ama nedense bazen tarafların bilerek birbirlerine acı çektirmeyi sevdikleri esasında neydüğü belirsiz saçma sapan bişeydir ya aşk :D
 

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
Ben aşka ınanmam gercek ask bırkere olur kacırırsan bırdahada gelmez.

Senın yıne bır fıkrın var..

Off derın konular.
 
Progressivity

Progressivity

Üye
Yazdıklarından seninde bir fikrinin olduğu anlaşılıyo ama :D
Ben aşka ınanmam gercek ask bırkere olur kacırırsan bırdahada gelmez.
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Bu konuya kendi yaptığım bir çalışmayı koyacağım, hele bir eve gideyim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
24
Görüntüleme
7K
Utk4n*
GhostRiderX
Cevap
13
Görüntüleme
1K
GhostRiderX
Amaru Shady
Cevap
4
Görüntüleme
1K
Amaru Shady
Doğuş Pertez
  • Kilitli
Cevap
0
Görüntüleme
1K
Doğuş Pertez


Üst Alt