sinirliyim arkadaş..sıkıldım açtım kimene

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cehili

cehili

Üye
Nankör :box
 


Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
:allalla: vayyy sinirlen konu aç :d: oda güzel bundan sonra bende açayım çok sitem ederim valla. neyse burasıda güzelmiş beraber takılırız sinirli sinirli olurmu. :vur
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
valla herkes acıyo ztn kafasına göre yemek yıyen gelp acıyo
bende böyle ılkkez actım tersıme geldı harbı cok gergınmısımkı acmısım.dd
olur sıkılan bozulan gelsın mekanıma .dd
 
cehili

cehili

Üye
Allah bu kızlara niye bu kadar çene vermiş ya:off: Haksız da olsalar sonuna kadar söylecekleri birşey var şeytan diyor çak ağzının ortasına yamult otursun bida konuşabiliyormu:vur
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
sevgılınle mı tartstın:ehe:ehe
 
cehili

cehili

Üye
Evet. Arkadaş herşeye bir cevap olmaz ki ya haksız olduğunu kabullenip sonra yeniden birşey söylüyorlar ulan nasıl bir sabır nasıl bir azimdir ya hiçmi bıkılmaz:vur:vur
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
alıskın olman gerek :D tanıyosn nede olsa:pro:
 
cehili

cehili

Üye
İstediğin kadar tanı istediğin kadar alış bir noktadan sonra acayip sinir oluyorsun ya :off:
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Love Prince

Love Prince

Üye
:hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Bu bölümü sana tahsis edeyim,sıkıldıkça istediğini yap:hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
bekle babam bekle sımdı taa dogum gunume kdr bekle
arkadas hıc mı dusunmezler benım psıkolojımı
bu nedir böyle
napcam ben yaa
off en ıhtıyacım olanlar yanımda sayılı
ama yetmıyo ıste konusasım var ama olmuyo ıste
olmuyo
ne dymkı bsey gelmez elden
emegı gecenlerın Allah b... versın..
 
cehili

cehili

Üye
:hmmm
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
napım bsey yazmam gerektı ./
 
cehili

cehili

Üye
Ne ki seni bu kadar bunaltan :allalla:
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
çok şey yılan hıkayesıne döndü hersey
tam olcak derken basa dönuyorum ıste
 
cehili

cehili

Üye
Sıkma canını :sarıl:
Başa dönmeni sağlayanı(ları) çıkar hayatından gitsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
onu ıcın 1 ay gectı dye kutlama konusu actmya kendıme :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt