bu nasi ınsanlikElimde 7/24 sinek öldüreceği -hani şu plastiklerden- ile dolaşıyorum. Kaçıyorlar meretler. Etkili çözüm olarak bişi buldum. Bir kartona tutkal sürüyorum. Üstüne renkli pasta şekerleri döküyorum. Sinekler geliyor, tutkala yapışıyor. Kanatlarını koparıyorum bende.
Bir kezde hamam böceğini yakalayıp karnına toplu iğne saplamıştım.![]()
Elimde 7/24 sinek öldüreceği -hani şu plastiklerden- ile dolaşıyorum. Kaçıyorlar meretler. Etkili çözüm olarak bişi buldum. Bir kartona tutkal sürüyorum. Üstüne renkli pasta şekerleri döküyorum. Sinekler geliyor, tutkala yapışıyor. Kanatlarını koparıyorum bende.
Bir kezde hamam böceğini yakalayıp karnına toplu iğne saplamıştım.![]()

konu ile alakalı değil ama bı ara facebookda bırsey okumustum
Sivrisineklere ismail yk açtım,şimdi oturdular raid içiyorlardeneyebilirsin..
![]()

suan antalyadayim geceleri serce parmagimin yarisi kadar bocukler cikiyor
sprey sıkıyoruz ama ise yaramiyor![]()

