Sınavda 2 bölümü

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

rastik

Kapalı Hesap
Öyle bir anlarki. Geçen hafta hoca bi liste çıkardı sınıfa okudu. Bu kişiler ne yaptıklarını biliyorlar , ben sormadan açıklasınlar kurtulsunlar dedi. Herkes mırın kırın etti ben yapmadım felan filan dedi. Yavaş yavaş 1 kişi 2 kişi itiraf etti derken bırak listeyi listenin dışındakiler bile itiraf etti kopya çektiklerini Ben o sınava girmemiştim , başım dik yüzüm ak duruyordum hepsinin arasında

Bütün hocalar kaş göz hareketlerini kendi masalarından çok rahat görüyor sen görmüyo sansan bile. Eğer çok yüksek puan alırsan hoca sana dıt dıt anladın sen
 
    Konu Sahibi

Hayır yüksek alamam

- - - Eklendi - - -


Opera sağolsun
 

paki96

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]Emma gecmis olsun bnimde yptgm sey[/SIZE][/COLOR]
 

paki96

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]Anlayabilir [/SIZE][/COLOR]
 
    Konu Sahibi
Hayırlısı ya artık benden çıktı olay allah affetsin beni








Sanki adam öldürdüm olaya bak
 
    Konu Sahibi
50 aldım kopya çektiğim arkadaş 37 aldı :O

Hoca birşey demedi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...