Öyle bir anlarki. Geçen hafta hoca bi liste çıkardı sınıfa okudu. Bu kişiler ne yaptıklarını biliyorlar , ben sormadan açıklasınlar kurtulsunlar dedi. Herkes mırın kırın etti ben yapmadım felan filan dedi. Yavaş yavaş 1 kişi 2 kişi itiraf etti derken bırak listeyi listenin dışındakiler bile itiraf etti kopya çektiklerini
Ben o sınava girmemiştim , başım dik yüzüm ak duruyordum hepsinin arasında
Bütün hocalar kaş göz hareketlerini kendi masalarından çok rahat görüyor sen görmüyo sansan bile. Eğer çok yüksek puan alırsan hoca sana dıt dıt anladın sen