Simkilitli iPhone 4 IOS 5 Yükseltme (Şimdilik sadece Mac ile)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
minutari

minutari

Üye
    Konu Sahibi
Simkilitli iPhone 4 IOS 5 Yükseltme (Şimdilik sadece Mac ile)
Merhaba,
Bildiğiniz gibi simkilitli iphone 4 lere IOS 5 yükseltilemiyordu.
Ancak Redsnow un yeni sürümü ile sadece Mac kullanıcıları Baseband koruyarak simkilitli iphone 4 lerini IOS 5 e yükseltebiliyor.



Gerekli Yüklemeler;


Önemli:
* Lütfen cihazı yeni kullanmaya başlayanlar yada bu konuda bilgisi olmayanlar denemesinler. Aksi durumda telefonunuzu iPod a çevirirsiniz.
* Bu yüklemede cihazın kutusundan çıkan orjinal sim kartı telefonunuza takmayı unutmayın. Aksi durumda telefonu aktifleştiremezsiniz.



Nasıl;
Adım 1: Cihazınızı pc ye bağlayın.
Adım 2: Redsn0w programını çalıştırın.
Adım 3: "Extras" bölümüne girin.

Adım 4: "Custom IPSW" basın, ardından indirdiğiniz orjinal IOS 5 sürümünü seçin.

Program masaüstüne basebandi korunan bir sürüm oluşturacak.

Adım 5: Daha sonra "Pwned DFU" seçeneğinine tıklayın.

Adım 6: Son adım; burada "Next" seçeneğine tıklamadan önce cihazınızın pc ye bağlı olduğundan emin olun. Bu sayfadan sonra program size telefonu DFU moda almak için rehberlik edecek;
1- Cihazın POWER (üst düğme) tuşuna 5 sn basılı tutun.
2- POWER tuşunu bırakmadan 10 sn HOME (yuvarlak) tuşuna basılı tutun.
3- Şimdi HOME tuşunu bırakmadan POWER tuşundan elinizi çekin ve 15 sn kadar bekleyin.

Adım 7: iTunes i açın. Shift + Restore tuşlarına basılı tutun ve masa üzerine hazırladığınız özel IOS 5 (dosya adı NO_BB ile başlar) dosyasını göstererek yükleyin.

Yüklemi işlemi bitttikten sonra aşağıdaki videoyu izleyerek GEVEY kart ile telefonunuzun sim kilidini kaldırıp kullanabilirsiniz.

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt