Simeone: "Yapacak bir şey yok"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Simeone: "Yapacak bir şey yok"
AtleticoMadrid Teknik Direktöri Diego Simeone, 2-0'lık Real Madrid yenilgisi sonrası yaptığı açıklamalarda
büyük bir hayâl kırıklığı
yaşadıklarını söyledi. Başarılı teknik adam maçın
ardından düzenlenen basın toplantısında, "Yenilgiden ötürü hayâl kırıklığı
yaşıyoruz. Artık önümüzdeki maçlara bakmaktan
başka yapacak bir şeyimiz yok." dedi. İlk yarıda birkaç önemli pozisyon yakaladıklarını
belirten Simeone, "Bunları değerlendirebilseydik durum
farklı olabilirdi. Madrid'in golüne kadar gayet iyiydik.
Ancak ondan sonra moralimiz bozuldu ve işler daha
da zora girdi. Pazartesi gününden itibaren Avrupa
Ligi'nde oynayacağımız maça odaklanacağız." ifadelerini kullandı. Atletico Madrid perşembe günü Çek takımlarından
Viktoria Plzen'e konuk olacak.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Real Madrid Arda'yı iyi savununca maç baştan bitti zaten. Önünüzdeki maçlara bakın artık. Falcao da gider seneye ona da hazırlanın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Kdr05
Cevap
3
Görüntüleme
503
Kingmortall
Cevap
2
Görüntüleme
786
DiaBLoS
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
366
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
420
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
360
Haydar


Üst Alt