Simeone: "Bir adım ileriye gittik

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Simeone: "Bir adım ileriye gittik
UEFA Avrupa Ligi'nde son maçlar oynanmadan bir üst
tura çıkmayı garantileyen Atletico Madrid'de teknik direktör Diego Simeone takımın performansının
müthiş olduğunu düşünüyor. Vicente Calderon'da zayıf
rakibi Hapoel Tel Aviv'i, Raul
Garcia'nın 7. dakikadaki
golüyle 1-0 yenen Atletico
Madrid elemelere çıkmanın
sevincini yaşıyor. Marca'ya konuşan Arjantinli teknik adam "İlk olarak bugün, biz bir adım ileriye gittiki, çünkü bir kez daha
elemelere yükselmeyi başardık. Takımda çok oynama
şansı bulamayan oyunculara şans verdik ve onlar da
yüzümüzü kara çıkarmadılar. Bizi bir üst tura
çıkartanlar da onlar oldu." ifadelerini kullandı. 42 yaşındaki teknik adam "Taraftarlarımızın en
sevdikleri oyuncuları görmek istemeleri oldukça
normal, ama başarılı bir sezon geçirmemiz için takım
içi dengeleri de iyi kurmalıyım." dedi. Karşılarında, defans hattında 5 kişiyle savunma yapan
bir rakip olduğunun altını çizen Arjantinli "Son
dakikalarda gereken agresiflik ve yırtıcılığı gösterecek
gücümüz kalmayınca skoru garantiye alamadık, ama
Adrian gerçekten çabaladı ve iyi bir oyun ortaya
koydu." şeklinde konuştu. Şu an için önlerindeki La Liga maçlarına konsantre
olmaları gerektiğini söyleyen genç teknik direktör,
önlerinde Barcelona, Real Madrid ve Sevilla gibi zorlu
maçlar olduğunu ve bu maçlarda gereken puanları
toplamaları gerektiğini belirtti. Turnuvada ilerledikçe, işlerin de zorlaştığını belirten
Simeone "Beklentiler artıyor ve biz de her maçımızı
mütevazi bir şekilde oynayarak kendimizi geliştimeye
devam etmek istiyoruz." dedi. Atletico Madrid, 5. haftada UEFA Avrupa Ligi'nde bir
üst tura çıkmayı garantiledi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt