Şimdi De Fener Krizi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi De Fener Krizi

Fenerbahçe burnundaki Fener’i herkes bilir... O, adanın sembolüdür.. Denizden de, karadan da görüntüsü muhteşemdir.. Fenerbahçe Kulübü’nün yanında, Galatasaray Tesisleri ve onun da yanında askeri tesisler vardır.

Fenerbahçe Spor Kulübü’nün isminin de bu ‘Fener’den esinlenerek konulduğu söylenir...

Ve bu Fener’in de 890 metrekarelik bir müştemilatı var... Bakıcısının oturduğu yer..

Şimdi burası seneliği 300 milyar liraya ihaleye çıkarılıyor.. Müştemilatı alan, orasını cafe, çay bahcesi yapacak..

Ama kim alacak! Fenerbahçe mi, yoksa Galatasaray mı!

İki kulüp de ihaleye giriyor.. Fenerbahçe “Bu Fener benim sembolüm” diyor. Galatasaray ise kendi tesislerine daha yakın olan bir bölgeyi rakibine vermek istemiyor.. Bakalım sonu nereye varacak..
 


Nicolas_Anelka

Üye
g.sarayda para olsa önce futbolcularına ödeme yapardı..
 
hidayet

hidayet

Üye
<div class='quotetop'>(Nicolas_Anelka &#064; Mar 29 2006, 03&#58;35 PM) [post=306595]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
g.sarayda para olsa önce futbolcularına ödeme yapardı..
[/b][/quote]
dostum sen şimdi böyle yazıp tartışma meydanı yaratmış oluyorsun gerek varmı bunlara

alır veya alamaz böylede yorum yapılmaz
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Fener isterse alır bu kadar açık..
 
seyfofen

seyfofen

Üye
gs almak için değil ihaleyi artırıp fb yi zarara uğratmak...
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
<div class='quotetop'>(hidayet &#064; Mar 29 2006, 03&#58;50 PM) [post=306603]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(Nicolas_Anelka &#064; Mar 29 2006, 03&#58;35 PM) [post=306595]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
g.sarayda para olsa önce futbolcularına ödeme yapardı..
[/b][/quote]
dostum sen şimdi böyle yazıp tartışma meydanı yaratmış oluyorsun gerek varmı bunlara

alır veya alamaz böylede yorum yapılmaz
[/b][/quote]

Doğru söylüyor arkadaş. Galatasaray önce futbolcularının karnını doyursun ondan sonra nereyi alıyorsa alsın...
 

BuRgOs_feb

Üye
Fenerin talip olduğu birşeyi gs nin alması muhtemel mi sizce ?
 
Caine

Caine

Üye
burda yorum yapan arkadasların bazıları sanki galatasarayın mali işlerinde aktif görev yapiyorlar alır veya almaz orası onlara kalmış da neden ikide bir futbolcular para almıyor yok böyle olmuyor diye yorum yapiyorusnuz ki??? hele bi ihale günü gelsin fener alsın eywallah diyecez ama milletine agzına sakız oldu sportif basarıdan bahane bulamayınca futbolcu paraları diye diye sayıklıyorusnuz. sanki borc gs nin değilde yorum yapanların
önce kendine bakacan sonra baskasına
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Eğer olurda fener ALMAZ gs alırsa bence futbolculara ayıptır resmen bu sen taksitleri ödeme veya geç öde git arsa al. Çok saçma..
 
Caine

Caine

Üye
şimdiye kadar kimsenin gs de parası kalmamıştır. gec alabilirler ama hic kalmazzz bence bende olsam şimdi para vermem. iddaa ediyorum ki sene sonundan önce bu sıralar ödeme yapılırsa futbolcular şimdikinden daha iyi oynayamaz ve en az 2 yenilgi alırlar
 

Nicolas_Anelka

Üye
<div class='quotetop'>(hidayet &#064; Mar 29 2006, 03&#58;50 PM) [post=306603]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(Nicolas_Anelka &#064; Mar 29 2006, 03&#58;35 PM) [post=306595]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
g.sarayda para olsa önce futbolcularına ödeme yapardı..
[/b][/quote]
dostum sen şimdi böyle yazıp tartışma meydanı yaratmış oluyorsun gerek varmı bunlara

alır veya alamaz böylede yorum yapılmaz
[/b][/quote]

kardeş futbolcularına para verme çok gerek varmış gibi fenerle arazi şavaşına gir önce adamların alın terini borçlarını ödesinler gerçi bunlardan banane ama onlarda ekmek parası için mücadele ediyolar..
 
sadoes

sadoes

Üye
son ıkı sezonun sampıyonu kım bakmanı tavsıye ederim caine ayrıca avrupada basarıdan soz edersın sım dıde onuda belirteyim gs de ılk katıldıgı sezon uefa fılan alıp gelmedi 4sezonun sonunda elle tutulur bır basarı elde etti ama sadece elde etmekle kaldı daha ılerıye goturemedi simdiki hali ise dilenmekle mesgul bilmem anlatabildim mi
 
ouSahin

ouSahin

Üye
cimbom o feneri fenerbahçeyi yenemedigi zamanlar hırsını çıkarmak için alıyordur
Cimbomda para mı varr ne alıyo ya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

LAZOFLU
Cevap
1
Görüntüleme
1K
acati
greenmile
Cevap
13
Görüntüleme
2K
Praetor
*-king-*
Cevap
8
Görüntüleme
4K
*-king-*
HeiLmasTer®
Cevap
0
Görüntüleme
793
HeiLmasTer®


Üst Alt